{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW tdi motor
  • #1   4. mar 2007 det er en go måde at få meget bil for pengene. min xantia havde gået næsten 400000km som pendlerbil, og der var absolut intet bøvl

• #2   4. mar 2007 300000km er normalt for diesel motorer fra VW og de spinner stadig som nye, men det kommer jo an på service,olieskift,vedligehold på bilen, om motoren kan holde. Men servopumpe,vandpumpe osv kommer jo hen af vejen.

Min TDI har kørt 319.000km og har fået nyt topstykke med indmad og ny tandrem/strammerhjul osv, sa og den var som ny i bunden! Ny servopumpe blev det også til, Den har dog også kørt lange ture inden jeg fik den og med fuld VW servicebog. Den kører som ny.

• #3   4. mar 2007 jeg købte en leon tdi for 2 måneder siden og den havde gået 215000 og det har jeg ihvertfald ingen bekymringer over...

• #4   4. mar 2007 der går bare kun 1 år så har den alligevel gået de 50000km.. men jeg kunne heller ikke forestille mig at der skulle være noget bøvl med dem så længe den er blevet serviceret regelmæssigt

• #5   5. mar 2007 min toledo har kørt 318.000 alle service overholdt og bruger ikke en dråbe olie.

Kommentér på:
VW tdi motor

Annonce