{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan jeg få coatet min nye bil omkring trekantsområdet?
  • #1   13. sep 2020 Der ligger en ude ved Washworld i Kolding, han tager vidst 1.200 for en forsegling osv

• #2   13. sep 2020 Hvad vil du gerne opnå? Og Hvad vil du betale!
    Diverse pizza steder er ikke bleg for tilbyde noget man annoncerer som en coat for eksempelvis 1200 kr. Det får du på ingen som helst måde en keramisk coatning for.
    Du får smurt noget lakforsegler på, og så er det altså det.
    Om det lige er en let polering den bare lige skal have, ja det afhænger helt af hvordan din bils lak var ved levering og hvordan den efterfølgende er behandlet.

• #3   13. sep 2020 Bilen er 3 uger og der er passet godt på lakken, så der er ikke meget at komme efter.

Jeg tænker et sted omkring de 3000 kr hvis man kan få det for det.
    Og jeg forventer en lak der "shiner" og har en god lakbeskyttelse i form af coating.

• #4   13. sep 2020 En ny bil kan have mange problemer i lakken hvis man ved hvad man skal se efter

• #5   13. sep 2020 De fleste nye biler bliver brokket i en vaskehal og bladres ind i en gang silikone holdig glaze. Så ligner de en halv million i nogle uger.
    Hvis du ikke vil betale for at få lavet en ordentlig coat og klargøring, så drop det og gør det selv.

• #6   14. sep 2020 amen så kom da forhelved med et forslag til manden, han spørg efter et egnet sted og skriver endda omkring 3000 kr hvis man kan få det for de penge! du da helt blæst Carlo med hvad du skriver! kom da med et sted og pris klasse i stedet for alt det ørevoks du lukker ud!

kender ikke selv til det så kan ikke anbefale noget, men ved ikke helt om bg er et sted man kan få hjælp længere..

• #7   14. sep 2020 Amen er noget man siger i kirken smiley men vi kan tage den en gang til for prins Knud.
    Man kan ikke få en lak korrektion samt en seriøs keramisk coat for 3000 kr.
    Vi kan som eksempel kigge forbi RL https://rlstudio.dk/ydelser/keramiske-coatings/
    Vi kan tage et andet sted frem https://www.godbilpleje.dk/lakforsegling-af-bil

Man kan sagtens finde en perlegrus mekaniker der smørret noget på og kalder det fantastisk smiley dette holder i nogle få måneder.

Herfor, hvis man ikke vil betale, så find en gør det selv løsning.
    Der er ganske mange produkter derude der giver en glimrende lak beskyttelse, mange af disse er yderst lette at håndtere. Det er der altså ikke meget ørevoks i, og ikke noget at blive krænket over.

• #8   14. sep 2020 det var bedre ;p

Kommentér på:
Hvor kan jeg få coatet min nye bil omkring trekantsområdet?

Annonce