507 visninger
|
Oprettet:
Hvor kan jeg få coatet min nye bil omkring trekantsområdet? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Har lige købt en ny bil og vil gerne have den coatet. Går ud fra at den lige skal have en let polering inden.
Hvem kan i anbefale omkring trekantsområdet?
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.661
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.531
Diverse pizza steder er ikke bleg for tilbyde noget man annoncerer som en coat for eksempelvis 1200 kr. Det får du på ingen som helst måde en keramisk coatning for.
Du får smurt noget lakforsegler på, og så er det altså det.
Om det lige er en let polering den bare lige skal have, ja det afhænger helt af hvordan din bils lak var ved levering og hvordan den efterfølgende er behandlet.
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 197 Svar: 677
Jeg tænker et sted omkring de 3000 kr hvis man kan få det for det.
Og jeg forventer en lak der "shiner" og har en god lakbeskyttelse i form af coating.
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 1.051
apr 2004
Hvis du ikke vil betale for at få lavet en ordentlig coat og klargøring, så drop det og gør det selv.
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 399 Svar: 4.993
kender ikke selv til det så kan ikke anbefale noget, men ved ikke helt om bg er et sted man kan få hjælp længere..
apr 2004
Man kan ikke få en lak korrektion samt en seriøs keramisk coat for 3000 kr.
Vi kan som eksempel kigge forbi RL https://rlstudio.dk/ydelser/keramiske-coatings/
Vi kan tage et andet sted frem https://www.godbilpleje.dk/lakforsegling-af-bil
Man kan sagtens finde en perlegrus mekaniker der smørret noget på og kalder det fantastisk dette holder i nogle få måneder.
Herfor, hvis man ikke vil betale, så find en gør det selv løsning.
Der er ganske mange produkter derude der giver en glimrende lak beskyttelse, mange af disse er yderst lette at håndtere. Det er der altså ikke meget ørevoks i, og ikke noget at blive krænket over.
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 399 Svar: 4.993
Hvor kan jeg få coatet min nye bil omkring trekantsområdet?