{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

valg af undervogn? {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Hvilken undervogn skal jeg vælge af disse:

-FK HighTec m. Tüv til 2600,- ( www.styling.dk)
-Mac Johns m. Tüv til 1760,- ( www.nvautodele.dk)
-Eller wundergeil.dk's "kvalitets" undervogn til 2600,-?

Alle er sæt med støddæmpere og fjedre i 60/40mm

Undervognen jeg søger skal ikke være i den hårdeste ende, der må stadig godt være lidt komfort tilbage efter montering...

Skal sidde på en Polo 3 Coupe 1,3 årg. 90-94

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af undervogn?
  • #1   7. mar 2007 hov glemte også denne:

AKX Sænkningssæt også fra ( www.styling.dk)

• #2   7. mar 2007 jeg er mere til gevindundervogn godt nok, men hvis det endelig skal være (da jeg ikk kender nogen af dem, altså prøvet dem) skal det være det billige, så kan du jo altid spare op til gevind smiley

schultze

• #3   7. mar 2007 bilxperten, ligger inde med et billigt gevindunder vogn,
    det hedder noget med kw? til 3500kr med montering, et nyt samarbejde de har lavet, 30-50mm

har fået lagt et til side til senere, nårh det lysner lidt op

• #4   7. mar 2007 Mac Johns - har kun hørt godt om dem... Og kan synes smiley

• #5   7. mar 2007 Mac Johns er gode til prisen, men kvaliteten er lav sammenlignet med f.eks. koni kombineret med eibach...
    Jeg har selv kørt med både Mac Johns, Koni, m.m.
    Der er stor forskel på de resulterende køreegenskaber...men prisen taget i betragtning, kan jeg kun anbefale Mac Johns...
    Er prisen fuldstændig underordnet...så kig da efter Koni, Eibach, Vogtland, m.m.

• #6   7. mar 2007 Nå ja...FK er ikke 800 kr mere værd end Mac Johns...så her ville jeg klart købe Mac Johns...
    Wundergeils undervogn, kender jeg desværre ikke...derfor er det selvfølgelig svært for mig at vurdere den i forhold til andre...ligesom jeg har heller ingen erfaring har med AKX.

• #7   7. mar 2007 Anders T: Med mindre KW er en forsøg på at kopiere K&W

• #8   7. mar 2007 ok, tak drenge! Prisen er nemlig ikke underordnet så tager nok Mac Johns, hvis i mener den er ok... nogle erfaringer med hårdheden i sådan en Mac Johns?

• Sren R
    Sren R Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #9   14. mar 2007 Hej

Jeg vil bare lige høre om den her Mac Johns gevindundervogn.

Jeg er helt nybegynder skal det lige siges.

Der står at den sænker fra 30-75 mm. Kan jeg få den op på "0" igen, eller vil den altid minimum stå på de 30 mm?

Justeres det inde fra bilen?

Husk nu, der findes ikke dumme spørgsmål smiley

Kommentér på:
valg af undervogn?

Annonce