{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Prisvurdering Passat 3BG {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg skal så småt til og af med min 3BG om en måneds tid. Af den grund er jeg begyndt at lave noget salgstekst osv.
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg kan forlange for den, derfor søger jeg jeres syn på det.

Info om bilen:
Passat 3BG 2003 1,9 TDI PD130 6G manuel Trendline
KM. 376.000 (til salgstidspunkt ca. 380.000)

Bilen har følgende udstyr -
Original Xenon, alarm med rumsensorer, el spejle med varme, sædevarme for, fartpilot, klima (køler ikke), auto nedblænding af bakspejl, regnsensor, stor kørecomputer.

Inden for de sidste to år er der skiftet følgende af større ting -
AP gevindundervogn, N75 ladetryksventil, venstre forskærm, komplet kobling/svinghjul, ny nøgle, nyrenoveret ombyttergearkasse fra Arga i Tyskland, nyrenoveret generator, komplet sæt bærearme + styrekugler og kødben, nyrenoveret tandstang, div. manifuldspakninger, termostat i motor. Ellers er der lavet service på bilen for hver 15.000 km i min tid.
Jeg har dato og kilometerstand på alle udskiftninger!

Fejl og mangler!
Lyser i ABS/ESP, forrude har to revner (dog uden for synsfelt område A og B). Af rust er der sammenlagt det der tilsvarer to 5-kroner!
Den trænger nok snart til et sæt nye dæk (ca. 2,5 mm tilbage).

Bilen skal synes d. 8. januar 2021 og bliver IKKE synet inden salg.

Dette er IKKE en salgsannonce!
Jeg forventer ikke guld og grønne skove for bilen. Anden bil er allerede købt og den ankommer om en måneds tid. Kom med jeres vurdering af bilen. For billeder kig mit galleri smiley

På forhånd tak for hjælpen!

- Emil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisvurdering Passat 3BG
Kommentér på:
Prisvurdering Passat 3BG

Annonce