{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Nøgle ridser gået i gennem klarlak (Råd søges) {{forumTopicSubject}}

Jeg købte mig en passat (3BG, 1.8T) årgang 2004 for et par år tilbage som idag ikke har gået andet end 179xxx km. Den har ingen rust og går rigtig godt i motoren. Men som titlen siger har den desværre nogle gode lange misundelses ridser (2, styks). Den ene rids er på siden af bilen og går fra bagdør til ca midt forskærm, den anden er på motorhjelmen og strækker sig 1/3 af hjelmens bredde. Jeg går lidt med tankerne om at få gjort noget ved det taget bilens tilstand i betragtning, men er i tvivl om opgavens omfang og pris klasse.

De er begge to desværre gået igennem klarlakken og kan derfor ikke poleres væk. Hvordan ville en autolakør gribe sådan en opgave an? Den har selvfølgelig også andre små tidser hist og her som kan poleres væk.

Jeg har derfor gået med iden om at få malet de 2 store ridser og derefter få bilen poleret med hensigt på de andre små ridser. Men helt prismæssigt kan det så betale sig at få malet de 2 store ridser og derefter få bilen poleret? eller er det nemmer/ billigere at få en fuld omlakering?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøgle ridser gået i gennem klarlak (Råd søges)
Kommentér på:
Nøgle ridser gået i gennem klarlak (Råd søges)

Annonce