{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Magnus S
Magnus S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Ford Mustang - vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Min bil vil ikke starte og kan ikke finde ud af hvad der er galt, derfor prøver jeg nu at spørge jer.

Har fundet ud af det er oppe ved gasspjældet fejlen er, når jeg drejer nøglen vil den ingenting overhoved hvorimod vis jeg tager strømmen af EL-motoren som sidder på gasspjældet vil motoren nu tørne og starter næsten. Vis jeg igen sætter strøm til EL- motoren står den bare og klikker fra gasspjældet.

Nogen der har en ide om hvad det kunne skyldes?

Mvh Magnus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mustang - vil ikke starte
  • #1   16. nov 2020 kan være dit gasspjæld der er slidt op. Har du prøvet at sætte en tester på den og se hvad den siger af fejl ang det spjæld.

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #2   17. nov 2020 Ingen ved om den Mustang der tales om er en "64 1/2" eller årgang 2020 ?

Hvis den er fra 60´erne eller 70´erne er det sku´nok svært at finde en tester der kan stille diagnosen ?

• #3   17. nov 2020 nu når han skriver el motoren til gasspjældet. Så det nok ikke lige en 60 eller 70 model :-). med mindre der er monteret indsprøjtning og det på den. og de fleste efter montering sæt til det. de har så man kan udlæse fejl med tester også, vis nu det skulle være tilfældet. Det kan også være det er en gammel årgang med en nyere evt ls motor i. og så kan de også udlæset med tester. men igen det ville også hjælpe vis der blev oplyst motor str/type og årgang på den mustang.

• Magnus S
    Magnus S Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #4   17. nov 2020 Det har jeg fuldstændigt glemt - men det en 4,6L og årgangen er 2006

Kommentér på:
Ford Mustang - vil ikke starte

Annonce