{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

starlet lygtehøjde {{forumTopicSubject}}

har liget monteret 40mm sænkningsfjedre på min starlet (p9), den skulle gerne kunne gå i syn med dem på.. mit spørgsmål er så, der måler ca 49 cm til underkanten af forlygterne foran, kan det blive kasseret til syn pga det ? har fået at vide der minimum skal være 50 cm ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  starlet lygtehøjde
  • #1   17. nov 2020 lad mig sige det på en anden måde, bliver du stoppet af politiet og de måler det samme, så det bøde samt en tur til syn..

• #2   17. nov 2020 der skal være 50 cm til underkant "lygteåbning".
    det er der hvor lyset kommer ud, så det giver som regel lige 3~5 mm alt efter lygter.

og den kan ikke synes, hvis den er laver end 50 cm, hvis man skal følge regler
    der er sig visse biler der fra fabrikken er laver.

og en anden ting, er det er noget politiet elsker og måle, for så kan de hurtig give en bøde og syns indkaldelse.

• #3   17. nov 2020 Fordi den bliver synet med for lav lygtehøjde er den jo ikke lovlig ?

JA - den kan godt synes , men den er stadig ulovlig, og kan genindkaldes til syn.

• #4   17. nov 2020 #3 du glemmer BG reglen

når bilen er synet, er alt lovlig på bilen smiley

• #5   18. nov 2020 Tak for svar alle sammen, tænker bare den skal hæves lidt i fronten så smiley

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #6   18. nov 2020 Min MB 190 2,6 står lavt foran fordi den er sunket.Den blev synet med det, men i §77 blev den målt til 48 cm og dermed bøde og synsindkaldelse

Kommentér på:
starlet lygtehøjde

Annonce