{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

TEAM Red-Emblem. Partnere {{forumTopicSubject}}

Her er tale om et 200% Seriøst Race/show team. Og ikke en Lam undskyldning for at få mønter i lommen

Det der var planen med bilen helt fra starten var en desideret show-car. Her mener jeg ikke en "all show - no go", men der imod en god sammen smeltning af begge dele. Planen med selve bilen er at holde den så clean som muligt, her med mener jeg, ingen uoriginale dele, ingen halvfærdige løsninger, beholde det originale look på bilen, men samtidig sætte Team'ts eget præg diverse steder. motor mæssigt leder jeg ikke efter noget under 1000 hk. Hvilket er noget som jeg i løbet af hele vinteren har gransket nøje og har fundet de dele der eventuelt vil levere dette. Har i selv forslag skal i ikke tøve med at sige til.

Med hensyn til bilens formål.? Ud over at jeg vil benytte bilen som jeg gør nu, vil jeg deltage i de officielle træfs der afholdes i DK og sverige, samt en del i UK. endvidere stiller jeg op til DHB hvor jeg ikke tropper op med mindre end 900 HK (kommer for at vinde). vil der udover stille op til "Race mod kræften" som afholeds på roskilde køreteknisk anlæg, hvor folk kan betale for en tur i bilen. alle penge går til forskning. Plus Events efterspurgt af teamet's partnere og medlemmer.

Bilen vil altid til disse events, og generelt for den sags skyld, fremstå i pænest mulige stand og naturligvis med "reklamerne" på bilen.

Her udover vil der være mulighed for at jeg dukker op til specielle arrangementer afholdt af "Team-sponsorer" hvad end det er privat eller i forretnings øjemed.

Ellers er jeg generelt en meget samarbejdsvillig person smiley

Giv mig endelig lidt feedback på dette udspil, og eventulet komme med egne ideer?

Venlig Hilsen
Team Red-Emblem
Jarri

Seriøst interesserede bedes kontakte mig på mail
jarri@red-emblem.dk

Og til jer der ikke er interesserede i at deltage. hold jer venligst fra at komme med kommentarer der ikke er relevante for dette projekt... Der er nogle som forstår meningen med dette her, og som kan se længere end deres egen næse, til dem som ikke kan, men kun kan forholde sig til hvad der eksisterer i forvejen og ikke mener der skal nye kræfter til. hold venligst jeres kommentarer for jer selv, eller send mig en direkte besked.

*Beklager dette sure opstød over for mine kommende "kollegaer" men følte det var nødvendigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TEAM Red-Emblem. Partnere
Kommentér på:
TEAM Red-Emblem. Partnere

Annonce