Størrelse på bagagerum {{forumTopicSubject}}
Jeg forstår ikke mål på bagagerum er i liter!
Jeg kan ved gud ikke bruge liter til noget, når jeg skal bedømme om min Sankt Bernhard kan være i den - hvordan gør man en hund op i liter? Jeg skal bruge det simple mål selve åbningen har, men det er umuligt at finde på stort set alle biler, så jeg må slæbe hunden ud til forhandlerne, for at finde ud af han ikke kan komme ind i bilerne.
Kan det da være så svært at oplyse bagagerum på mål ( og liter, det er åbenbart smadder smart) så man ikke spilder forhandlerens tid og min egen for den sags skyld!
Med det sagt, så skal jeg bruge en åbning på over 80 cm og det er åbenbart umuligt at få på de nye stationcars ??
Med det sagt god weekend
mar 2003
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 190 Svar: 2.974
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Du skriver det skal være 80cm, men er det højden hele vejen igennem bagagerummet eller kun selve åbningen??
Mange nye stationcars har jo en skrånende bagrude, og derfor er det måske muligt at hunden kravler op og så lægger sig før bagsmækken lukkes
Skal du have 80cm i regulær højde hele vejen igennem er en SUV eller MPV måske mere egnet end en stationcar
Du kan se biltesteren på YouTube, han har til tider Manfred med ude og teste biler. Du kan måske også skrive til ham og få lidt inspiration
Audi rs6 kan i alt fald rumme Manfred
https://youtu.be/IykJ7574muw
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 32 Biler: 18 Emner: 12 Svar: 949
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 306
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
dec 2019
Følger: 20 Følgere: 8 Emner: 3 Svar: 16
Tror det ender med Ford Focus, den er 80 cm uden skrående tag.
dec 2019
dec 2019
Måske skulle han låne Toby til de test's. Ved ikke hvor høj Manfred er, kan dog oplyse Toby er omkring 90 cm over ryggen og lang som et ondt år ??
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Renault megane IV og talisman kunne også være en mulighed. Vores clio iv er under 80cm, men de andre bør være en tand højere
Alternativt var det måske værd at overveje en MPV i stedet for en stationcar. Så er der både højde og længde på bagagerummet til hunden
Er det en helt ny eller lettere brugt, og hvad er budget??
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
Størrelse på bagagerum