{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan det skyldes siden det ser sådan ud i lakken
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   5. jan 2021 LIgner mere fanget fugt, end skidt i lakken.. Så prøv at kør forbi maleren, og se hvad de selv mener det kan være..

• #2   5. jan 2021 det er slidt mærker i lakken smiley lakken er blød i nu

• #3   5. jan 2021 var det der før du var i vaske hallen? eller kom det som en skade under vask. for var det der før så skal dem der malet det lave det om. og var det vasken der gjorde det så må du igang med at prøve at polere det væk. eller få larkeret det igen hvor du selv betaler,da jeg tvivler på du får vaske hallen til det. Men var det noget der var sket under vask så ville jeg våd slibe det vis det var mig og polere det. og se om det ikke kan fjerne det ang våd slibning det kun vis du kan mærke ridser med neglen og det ikke kan poleres væk med alm polering middel/voks.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #4   5. jan 2021 Lakken er stadig blød flere måneder efter lakering, specielt på denne årstid. Så det er selvforskyldt skade, man vasker ikke en bil med ny lakering før et par måneder efter.

• #5   5. jan 2021 Og hvor skulle jeg vide det fra, er jeg ikke blevet informeret om??? Eller vidste jeg intet om heller ??

• #6   5. jan 2021 Og kan intet mærke med neglen

Og der nogle hårde korn på lakken også

• #7   5. jan 2021 g hvor skulle jeg vide det fra, er jeg ikke blevet informeret om??? Eller vidste jeg intet om heller ??

Sig det samme til politibetjenten næste gang du bliver stoppet for at have kørt for stærkt .

• #8   5. jan 2021 Trolle. Nu du sku lidt dum.

Burde jo være dem der maler det der sku have informeret om det ville jeg mene ??

• #9   5. jan 2021 Jeg har nu altid kørt i vaske hal 3 uger efter jeg har fået larkeret en bil eller en skade på den. og har aldrig haft nogen skader på lakken pga af det, kun de alm vaske hal flimmer man kan se i solen alle biler får af det. og tvivler på du har fået den skade pga af det var for tidligt du kørte den i vaske hallen. Der har sandsynligvis sat et eller anden der ikke skulle have været på en af de børster nogen hårdt skidt af en art. Men som sagt kan du ikke mærke noget med neglen så få det poleret så det sikkert væk igen. Men ja normalt siger en maler man skal vente op til 6 uger sådan var det i hvert fald før i tiden. Men igen har aldrig ventet mere end de 3 uger Max

• #10   5. jan 2021 #9 same her.. Jeg har lige fået lakeret min bagklap og bagkofanger samt taget i november måned og allerede 2 uger efter blev bilen vasket i vaskehallen.. Så ingen problemer der

• #11   5. jan 2021 #9. Synes bar det mærkeligt det kun lige er det sted og ingen andre steder på bilen. Hvis det havde sigtet i børsterne ville det vel have været flere steder ??

• #12   5. jan 2021 Har selv rød seat. Jeg tror din klar lak er ødelagt. Men er gammel , men ligner dette da det startede og ny er min klarlagt begyndt at ryge af i flager. Ser frygtelig grimt ud

Kommentér på:
Hvad kan det skyldes siden det ser sådan ud i lakken

Annonce