{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

Lorte bil {{forumTopicSubject}}

Hej alle, håber er nogle der måske kan hjælpe mig med mit bil problem, jeg har en FiatFiat Punto evo fra 2011, som er begyndt at komme med en MEGET lang roman når jeg tænder bilen.. den skriver fuel Cut off. Men af hvad jeg er kommer frem til, er at bilen slet ikke burde starte og køre UPÅKLAGELIGT når den skiver dette. Det kan godt være det bare er mig der er en dum blondine, men burde den ikke lade være med at starte og slet ikke køre når den skriver det?
Den bruger brandstof og lyder helt normal.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte bil
  • #1   18. jan 2021 få sat en tester på den og få den udlæst for fejl. Det kan være være flere ting som kan give den fejl, og uden at udlæse/se liv data er det ikke til at sige hvad der er galt. Så start med at få gjort det smiley

  • #2   18. jan 2021 Ha ha jeg tænkte FIAT inden jeg klikkede smiley -held og lykke smiley

  • #3   19. jan 2021 Fiat er velkendte for deres dårlige stikforbindelser. Det kan nogen gange hjælpe at skille stikkene ad og sprøjte dem godt med kontaktrens.
    Hvis der er ir på og omkring batteripolerne bør det fjernes, og polerne smøres med syrefri vaseline e.l.
    På mange biler føres fødekablet fra batteri til starter. Der sidder meget ofte ir og korrosion på starteren, men husk at frakoble batteriet hvis det skal have en tur med stålbørsten.
    Det er altid godt at have rene og beskyttede kabler.
    Syrefri vaseline, kobberfedt e.l. er velegnet til beskyttelse.


Kommentér på:
Lorte bil

Annonce