{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Oliver B
Oliver B
Følger: 11 Emner: 3 Svar: 3

Hjælp søges - Mercedes E-klasse {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Da jeg er ved at skulle tænke på at anskaffe mig min første bil har jeg lige lidt sprøgsmål:)
Jeg går og tænker på at anskaffe mig en Mercedes e190, 280e eller lign. Er der noget specielt man skal være opmærksomt ved disse køretøjer såsom motor, rustproblemer, service osv. og er de pålidlige og driftsikre?

Tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges - Mercedes E-klasse
  • #1   4. feb 2021 Fin bil, som var godt bygget. Vi havde minimale problemer på dem.
    Men du snakker om biler der er +25år
    Så alt mellem nummerpladerne kan fejle noget.
    Reservedelene er rimelig, men forvent vedligeholdelse hvis det er en bil du skal bruge til hverdag.

• #2   5. feb 2021 Og en vægtafgift på omkring 10.000 om året, gætter jeg på.

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #3   5. feb 2021 Jeg har en 190 E 2,6 fra 1987 og betaler 2340,- halvårlig vægtafgift.
    Det er selvfølgelig gamle biler og standen kan variere meget.Især kan rust jo være et problem,men der er 190'erne nok der hvor chancen for at finde et sundt eksemplar er størst.I 1990'erne gik mercedes over til vandbaserede lakker og det gav mange problemer med rust.Mht reservedel kan næsten alt fås fra lager og til fornuftige priser.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.896
    #4   5. feb 2021 Hvis du ikke selv er bil kyndig, så er chancen for at købe et sminket lig der er lige til skrot ret stor....Der findes da gode eksemplarer derude, men mange flere der er skrot på hjul....Det er fine biler når de er iorden, men med næsten 30 år på bagen, så er der langt imellem de gode af slagsen

• #5   8. feb 2021 Hvis du går efter en 190, så gå efter årgang 1990 og frem. Der sker rigtig meget i 1990 mht. støjdæmpning osv.

Kommentér på:
Hjælp søges - Mercedes E-klasse

Annonce