1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nyt plastik VW Nyt plastik VW

Hej. Jeg har fået vw i dag til at kigge på alt mit sorte plastik på instrumentbordet i min VW touran fra 2018 som knager og rasler konstant ! Mange af de klips der holder det er knækket og der skal derfor nyt på hele vejen hen. Prisen er 8500kr ??. Mit spørgsmål er om i ved om det kan laves lidt billigere andre steder end hos VW. Det består af 2 dele og hver del koster næsten 3000kr. Har prøvet med stoftape og alverdens ting men det virker ikke.

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt plastik VW
  • #1   9. feb 2021 søg på ebay. det ka sikkert findes til billigere penge.

• #2   9. feb 2021 Og du er sikker på at alle de clips ikke knækkede, da du selv skilte det hele ad for et par uger siden?

• #3   9. feb 2021 Det har jeg ikke sagt jeg ikke har. Det sidder ikke skide godt. Jeg kan se på eBay at de er noget billigere. Det mere når jeg skal montere det ? Altså så jeg ikke knækker noget igen

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 317
    #4   9. feb 2021 Man kan være heldig at finde nogen alternative klips hos en reservedelsbutik, de fleste originale klips kan ikke købes løs, og man er tvunget til at købe hele delen som i dit tilfælde her.
    Så vær lidt kreativ med universal klips og 2 komponent lim hvis holderne er knækket. Eller betal ved kasse 1.
    Et pladeværksted vil nok også kunne hjælpe.

• #6   9. feb 2021 De clips der sidder på selve plastisken som skal holde fast i selve instrumentbrættet er knækket. Så det kan ikke sidde fast.

• #7   9. feb 2021 Bechmann har formentlig hvad du skal bruge

http://www.bbechmann.dk/katalog_dk_2011_clips.pdf

Sorry jeg kunne ikke lige finde et nyere link .

Jeg ved at Au2parts og FTZ har dem, men det kræver nok at du kender nogen der kender nogen, der kan handle et af de steder ?

Mon ikke de kan købes på nettet, men regn ikke med at du kan fire af den ene , og syv af den anden - de ligger sikkert i poser med 50 eller 100 stk .

Jeg tror dog ikke du løser dit problem med raslen ved at montere "hjemmelavede" clips , men det er værd at prøve, ellers må den have lidt siliconespray

• #8   9. feb 2021 Trolle: Hvis de "tapper" som sidder på selve plastikpanelet er knækket, så tror jeg ikke at der er meget at gøre. Man kan måske få dem plast-svejst eller limet på, men det bliver nok aldrig rigtig godt.

• #9   9. feb 2021 Er enig med Simon.

Det var vist også det jeg forsøgte at skrive på en diplomatisk måde .

• #10   9. feb 2021 prøv eBay eller få en pris ved en tysk forhandler i stedet fx. https://shop.ahw-shop.de/

Jeg har ofte oplevet, at priserne er omkring halvdelen eller endnu lavere på stumper ved en tysk VW/Audi forhandler kontra en dansk.

Hvis det er de korrekte stumper, jeg har fået slået op (5TB858415A + 5TB858416), koster de ca. 300-325€ pr. del alt efter variant = samlet ca. 4500-5000 kr. jævnfør https://www.online-teile.com/volkswagen-ersatzteile/

Jeg plejer dog at bestille ved AHW-Shop, da deres priser ofte er lavere end det, jeg kan slå dem op til på ovenstående link. Bestilte fx en udstødningsmanifold, der jævnfør Online-Teile koster 489,80€, mens AHW-Shop ville have 382,15€.

• #11   10. feb 2021 8500kr jo små penge på sådan en nyere bil.

der er ikke noget hver end af høre på noget der rasler

Kommentér på:
Nyt plastik VW

Annonce