Ford Mondeo 2015 SW - Min bagklap vil ikke lukke. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en Ford Mondeo slut 2015 model SW.
Jeg har oplevet i dag at jeg kan åbne bagklappen med nøgle, knap bagi og knap inde ved rattet ingen problemer!
Men mit problem er at den ikke vil lukke igen? Jeg er nød til at tvinge den ned med håndkraft før den vil lukke.
Når jeg trykker på knapperne så hopper den op igen. Som om den eneste vej den kan er at flyve op og ikke lukke i..
Kender Idette problem? - hvis ja har du et råd.
Jeg har googlet nettet tyndt synes jeg.
Jeg har prøvet, at holde bagknappen inde i 10 sek, fordi så skulle den finde en "ny højde" men det virkede ikke.
Den næste mulighed jeg har læst er at tage en af ledningerne af batteriet foran i motoren, for den så "genstarter" og se om dette virker.
Jeg synes den "flyver" hurtig op end den plejer at gøre, og når den så er oppe og jeg trykker på knappen igen hopper den sådan lige 5cm men bliver oppe. Så jeg skal tvinge den til at lukke med håndkraft.
Jeg vil helst ikke ødelægge den, da jeg er bange for at jeg gør dette med håndkraft?
Kan det være en defekt motor i den elektriske motor til bagklappen eller hvad tænker i? fordi jeg har jo ingen problem med at den åbner.
På forhånd mange tak
/Mads
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 4.060
Ford Mondeo 2015 SW - Min bagklap vil ikke lukke.