{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Toyota i roskille - dårlige? {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig der har haft en dårlig oplevsel med Toyota i Roskille eller er de altid nogen narhatte? har fået en skade bag på bilen på grund af en der kørte op i røven på mig og så siger min forsikring at jeg kan køre der ned med den og få en låne bil, kan jeg ikk hos fiat, så det gør jeg så,, køre så der ned og vi kigger på bilen sammen og siger så til ham at bagskærm'en bag lygten er trykket lidt så siger han "at jeg skulle stoppe for det var den ikke " hvor jeg så siger hvorfor sidder min baglygte så og bukker ind og den som stopper bagklappen rør slet ikk.. men det fejler ikk noget :s så de ville kun skifte min bagklap ( til en std smiley ..) og så kofanger og baglygte.. og alt det plast der sidder rundt i siden af bilen bag i er os bukket men nejnej det bare mig som er dum.. så de får sku ikk min bil... andre de har været nogen svin over for??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota i roskille - dårlige?
  • #1   13. mar 2007 SENOL
    okay.. ja det må man da håbe.. tror han var noget værkføre fra pladeværksted.. ellers en lækker vogn du har dig.. så den på striben i lørdag's.. eller kørte sådan et efter dig da vi kørte fra ikea med en anden lille flok ind på en tank og holde lidt og så videre til hvor det sker smiley

• #3   13. mar 2007 Det med at de vil give dig en std. bagklap på, det kan du ikke gøre noget ved er jeg sikker på, da det ikke er originalt..

• #4   13. mar 2007 Lasse N
    da jeg snakkede med dem første gang i telefon ( var en anden ) kunne de godt lave den som min var ikk noget problem.. men den kommer på fiat i holbæk i stedet for.. gider ikk deres pis. så ringer der ned imorgen og ser surt i får den ikk..

Kommentér på:
Toyota i roskille - dårlige?

Annonce