{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

spørgsmål til maler {{forumTopicSubject}}

hey har engang ladet mig fortælle at man kan tage en bil i feks standart farve/lak og få vandslebet også give den klar lak med flakes i oven på.
hvordan vil det komme til at se ud? tænker på hvis bilen har lidt små sten slag og lign inden lakken har fået at vide at man kan give den så mange flakes at det næsten skjuler diverse små sten slag?
er det sandt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til maler
  • #1   14. mar 2007 sikkert!
    Det vil også skjule små rustbobler,ved skærmkanterne og lign.
    Men de vil selvfølgelig komme igen med dobbelt hastighed ,når du dækker bilen med 4-5 lag klarlak, og det gør man hvis bilen er malet med flake.
    Det lyder som om at du er villig til at betale en formue for at få flake-men vil spare ved ikke at lave bilen ordentligt.
    Håber så du er ærlig nok til at fortælle den som skal købe den hvad det er for noget fusk ,som der er lavet på lakken-For du vil vel ikke selv køre i en bil, som er malet med flake over det hele, og hvor der kommer rustblære i lakken? Som kun kan fjernes ved at male HELE bilen om igen-Biler malet med flake kan ikke reperes-de skal totalt omlarkeres!
    Hilsen en som ved lidt om lak!

• #2   14. mar 2007 Chancen for en bil i std.lak (medmindre den er fabriksny) står total uden én eneste bule eller en smule rust et sted er lig nul. Og ja synes sq altid kunderne siger der ingen buler er og alligevel står man og spartler en 5-8 buler i vognen smiley

Skal du ha flakes så gør det ordentligt, men overvej det grundigt, for det er en lortelak i tilfælde af der skal laves noget om. Min står i flakes og jeg er mere end 100% sikker på den IKKE skal ha flakes næste gang.

• #3   14. mar 2007 niels erik k
    har nu ikke tænkt mig at få det gjordt synes bare det lød mærkeligt da jeg hørte det også tænkte jeg lige at der sikker var en her inde der vidste noget om det da jeg ikke har det fjerneste forstand på maling og lak.

christina j tja
    det med bulerne har du ret i men vil nu godt indrømme at min bil en smule bilka buler.

Kommentér på:
spørgsmål til maler

Annonce