{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade
  • #1   26. mar 2021 Har du papir på, at den ikke tidligere har været skadet?

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #2   26. mar 2021 Hvis det er lavet fagmæssigt korrekt, og du først har opdaget det nu , hvad er så problemet ? Forventer du nu at få 20-25.000 kroner i hånden af sælger, eller hvad er dit formål med dette indlæg ? Du får næppe handlen til at gå tilbage, med mindre du kører en sag igennem forbrugerklagenævnet , og sådan noget kan godt tage tid .

• #3   26. mar 2021 jeg er sikker på du kan få udlæst skades historikken ved et BMW værksted via din nøgle til bilen ,,,,måske

• #5   26. mar 2021 Man har krav på det, hvis det fremgår af slutsedlen, at den ikke tidligere har været skadet.

En af mine venner har engang haft en lignende sag med sin Mercedes. Den havde været skadet for 130.000, men han havde en slutseddel, hvor der stod, den ikke var tidligere skadet. Det endte i hvert fald med et ikke ubetydeligt forlig for ham.

• #6   26. mar 2021 Jeg vil have svar på hvad jeg skal gøre da den begyndt at ruste på den skærm der er blevet skiftet

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #7   26. mar 2021 Enes
    Og stod der noget i salgspapirene om at den aldrig havde været skadet?
    Står det der ikke, så kan du intet gøre, står det i papiret, så har du en lille chance for at få det dækket.
    Så det hele kommer ud på om du kan finde dine købspapir på bilen, og om den lille sætning står et eller andet sted..

• Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.129
    #8   26. mar 2021 jo ikke sikker den har været skadet

kan jo være der har været rust i skærmkanter og skærmen så er skiftet.

skiftet pladedele betyde ikke automatisk skade

• #9   26. mar 2021 Forhandleren har pligt til at oplyse om større skader til køberen .

Det er forhandlerens pligt at undersøge bilen inden salg .

.......Men hvor mange der gør det er så spørgsmålet , og hvor mange kunder der efterfølgende opdager tidligere skader er nok endnu mere begrænset.

Tag fat i forhandleren, hold en fornuftig tone og hør hvad han har at sige ?

• #11   26. mar 2021 Har papir på at den ik har været skadet før købet!
    Dennis jeg går ikke udfra en bmw fra 2017 skal have ny bagskærm pga rust det ville være atypisk så det kan kun være en skade!
    Jeg er fra Århus og forhandleren ligger i københavn,
    Ville egentlig også høre hvad folk havde af bud på hvad filen man gør i denne situation er selv plde smed så kan selv slibe, grunde sende til maler osv, var dog nysgerig på om forhandler virkelig kan slippe af med dette, når man får at vide den ikke har været skadet! Bilen har også kun kørt 60.000 da jeg købte den så blev nok fristet og tænkte ikke rigtig over det på daværende tidspunkt

• #12   26. mar 2021 Jeg prøver hører FDM ad hvad der er mest optimalt ellers må jeg selv ordne det tak for svar allesammen god påske til jer

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 44
    #13   30. mar 2021 En skiftet bagskærm tror jeg ikke bliver kategoriseret som en skade - og slet ikke en “større skade” som måske ville kunne udløse værdiforringelse.
    Det kræver at bilen har været trukket i.
    Måske kan du få lavet/skiftet skærmen på grund af rusten via rustgarantien, hvis ellers betingelserne er opfyldt. En BMW skal ikke ruste i kanterne på 3-4 år.

Kommentér på:
Skade

Annonce