{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Fuck Politiet!! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen....

Igår da min kæreste og jeg var på vej hjem fra min fødselsdag, blev vi stoppet af politiet. Jeg havde glemt min kørekort i min egen bil - pis!

Vi blev stoppet i hendes bil, og på den er der en streamer i forruden, blåt positionslys, og tonede ruder. Vi fik en bøde for de 3 ting, og for at jeg havde glemt kørekortet.....Fed fødselsdagsgave....

Da behandlede os fand.. som vi var Peter Lundin - Bare fordi vi gerne vil ha' en fed bil at køre rundt i....

Utroligt at de ikke har andet at tage sig til... Fang nogen af dem som laver ballade... Hvad med at fange tyveknægtene, voldtægtsforbryderne..... osv...

Det var bare det!...

PS....Fuck Tha' Police....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck Politiet!!
  • #1   15. aug 2004 Hvor trælse de end er, så er lovene der jo i bund og grund til vores eget bedste.

Så havde du haft dine ting iorden, havde du vel heller ikke fået en bøde. Vi ved jo alle hvad der er lovligt og ulovligt på vores biler, og så må vi jo tage skraldet hvis vi bliver taget uden at tude over det!

Så jeg ved ikke hvem der skal fuckes, men ser ud til du blev det!!

• #2   15. aug 2004 Tudefjæs... Du ved jo at du løb risikoen ang blive stoppet såå...

• #3   15. aug 2004 Ej hold nu kæft..!

D er typisk når man fortæller noget herinde!!!
    Der er bare nogen der er underlige..Min mening...

• #4   15. aug 2004 Havde du regnet med at vi ville have ondt af dig?

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 307
    #5   15. aug 2004 <surt opstød>

Det er ikke politiet du/man/vi skal være sure på, de er bare budbringere og håndhævere af loven - og jo, der er da nok nogle magtliderlige individer derinde men det er ikke alle.

Derimod er det politikerne, dem som sidder og laver loven, vi skal have fat i - det er dem, og "kun" dem der gør det så svært at have noget vildere køretøj ud over en knallert med alle de afgifter og underlige love de nu engang finder på.

</surt opstød>

• #6   15. aug 2004 Ej nu må i fandme holde, stephan c du skal ikke ta dig af de andre, vis det var dem så ville det sku ha lydt anderledes.

man kan ikke skrive noget mere her inde uden der er nogle der skal skrive noget pis.

• #7   15. aug 2004 Hvis han havde valgt en mindre provokernde overskrift end "fuck politiet" og så havde beskrevet hvad han havde oplevet. Istedet kommer han med den nok mest hørte sætning som folk kommer med når de bliver stoppet: "*Hvad med om I fangede nogle rigtige forbrydere istedet for at genere mig med mine bagateller.."

Tør dine øjn!!!

• #8   15. aug 2004 Jeg synes fandme også jeg fik en snot behandling igår, og hvad fanden er det for noget pis! Streamers? Blåt positions lys? Tonede ruder? Det er så langt ude at det er til at græde snot over. Stephan jeg er helt enig politiet de burde se at komme ud af starthullerne... Så har de pisse travlt med at komme og lukke striben når det ikke irreterer nogen og det har ikke en skid at gøre med en flok politikerer selv om de også er nogle svagpissere som iøvrigt sørger for at alle de regler laver ikke gælder dem selv... Men ang. politiet/politikerne så holder den ikke helt med at politiet bare er budbringere, det svare til at du siger jeg skal skyde og jeg så gør det, så siger jeg bare i retten at du sagde jeg skulle gøre det! Hjælper det mon? Nej vel... Så den holder ikke helt. Fuck The Police AND The Politicians....

Peace

• #9   15. aug 2004 Hehe nu har jeg fulgt fora herinde i noget tid, og det er efterhånden ligemeget HVAD folk skriver så blir det HAGLET ned...
    Stephan har vel lov at komme med sin mening omkring det, der er vel ingen grund til at svine ham til over det!?!?

Og ja han VIDSTE sikkert godt at der var ulovlige ting, men derfor er det da trælse penge at komme af med! Vi vil jo alle gerne have en fed bil, selvom det nogengange betyder vi er nødt til at træde LIDT ved siden af loven!

Lad dog folk komme med deres meninger UDEN de skal svines til og kaldes tudefjæs og jeg v ed ikke hvad... Min niece på 4år taler sgu pænere end nogen af jer, nogengange!!!

- Og ærlig talt har jeg samme holdning som Stephan... De skulle sgu bruge tiden på at finde dem der render og voldtager, stjæler(f.eks fra vores BILER), fartsyndere, spritbilister og ikke så meget tid på os og vores streamer i forruden så de kan få en walesstang til formiddagskaffen!

• #10   15. aug 2004 Endnu et surt!

Irriterende bødeforlæg kan man da hurtigt få nok af. Deværre har mange betjente ikke en skid at lave, derfor må de jo "fange" dem de kan. Desværre er det også sådan at de så ikke lige har tid til at komme ud til en når hele hytten er blevet gennemrodet af en flok analfabeter!!! "Jaa, wee ka' komm' i morgen formidda' "

Der er sgu' noget galt i Danmark....

• #11   15. aug 2004 "Utroligt at de ikke har andet at tage sig til... Fang nogen af dem som laver ballade... Hvad med at fange tyveknægtene, voldtægtsforbryderne..... osv..."
    ^^
    Det er så sjovt nok ikke færdselspolitiets opgave...

Man kan sgu også have en bil som er fed, uden at være ulovlig.. Er bilen ulovlig, hører bøderne jo med.. Det regenede jeg da med de fleste havde fattet efterhånden!

• #12   15. aug 2004 Et (måske) godt råd...

Lad være med at spile smart overfor "Jens-Betjent". De kan sgu gi bøder for at de små hvide dækknapper på nummerpladen mangler. Og det gør de KUN hvis man spiller smart!

Så skru ned for den smarte attitude, så går det nok nemmere næste gang.

• #13   15. aug 2004 Jeg må giver rene ø ret, man kan nemt havde en bil der ser sprød ud uden at komme i med politiet...

• #14   15. aug 2004 Hold da ferie, hvor bliver man bare rakket ned fordi man kommer med sin mening herinde...

Stephan C, jeg ka sq godt forstå dig!!! 100 %!

Undskyld, men er man et tudefjæs, bare fordi at man fortæller sin historie??.... Slap dog af folkens... vi skal alle være her, og det samme burde de fede biler også ha lov til...

Jo han vidste sikkert godt at det var ulovligt.... og ja han løb riskikoen, og Jo han fik bøderne.... Derfor kan han vel godt have lov til at sige fuck politiet.... For fuck hvor er det nedtur når man får bøderne...

Det var bare min mening.... Må jeg godt komme med den uden jeg også er tudefjæs...??

• #15   15. aug 2004 Er det ikke lovligt at have en streamer i forruden, bare den ikke er mere end 10 cm bred ? For så skal jeg da ikke have nogen streamer i, hvis det er ulovligt ligemeget hvad.

Den med at du køre selvom du ikke havde kortet med, det må jo være din egen fejl, du ved du har glemt det, og formentlig også at man får en bøde for det.

Var det kun de 3 bagerste ruder du havde tonet, eller var det også ruderne i dørene ?

• #16   15. aug 2004 Han har jo NETOP ikke spurgt om jeres mening omkring hans blå positionslys...
    Det eneste Stephan skrev var at han var træt af at han havde fået den bøde, og SJOVT NOK er det færdselspolitietsopgave at ive ham den men han må da for fanden gerne skrive at han er TRÆT af at have fået den... Han bad jo ikke ligefrem om at blive kaldt tudefjæs og hvad der ellers blev sagt!
    Og ærlig talt synes jeg færdselspolitiet kunne bruge tiden på at tage fartsyndere som der er MANGE af på motorvejen for tiden, ELLER tage de spritbilister der er MANGE af i weekenden...

Lad nu for fanden folk herinde skrive at de er trætte af at have fået en bøde, og lad dog være med at spille guds engle! Og lad være med at give latterlige navne, bare fordi han fortæller sin historie...

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #17   15. aug 2004 Jeg synes også flere og flere har mere og mere provokerende og dumme svar når man skriver noget.. Det samme foregår inde på scootergalleri.. Synes fandme det er for latterligt.. MHT politiet...FUCK dem. Jeg kan ikk beskrive hvor meget jeg hader dem og deres fucking smarte måde at være på..

• #18   15. aug 2004 Stephan C<-- Jeg gir dig helt ret.

Og alle dem der kalder ham tudefjæs i er da helt væk man, hvis det var jer der fik en bøde for sådan en lille ting som blåt lys så ville i skuda også blive pisse surer og kalde politiet et eller andet.

Jeg har været så heldig at få en bøde pågrund af at min ENE nummerpladespære var spruget 500kr tror i jeg gik amok:-( der blev jeg godt nok sur Grrrr der sidder to pære så man kan skuda godt se hvad der står.

Så dem der kalder Stephan C tude fjæs skal ikke komme og sige de ikke ville blive sur hvis det var dem der hade fået en bøde på skide 500kr pågrunde af en spruget pære der koster 10kr

-_-_-_>Jesper<_-_-_-

• #19   15. aug 2004 Man har da ikke andre at takke end sig selv. Alle kan læse hvad der er tilladt, og vælger man at se bort fra det må man jo tage de bøder der følger med.

Det er uden tvivl sure penge, men nu er det jo ikke betjenten der har monteret blå pærer i lygterne, glemt kørekortet, tonet ruderne og sat en stor streamer i forruden. Han udfører bare sit arbejde.

If you can't do the time, don't do the crime.

• #20   15. aug 2004 Hvad med "If you aint got nothing good to say, then shut the fuck up"
    --

Jeg er selv forholsvis ny her på Bg.dk men har allerede lagt mærke til den tildens der er til at svine folk til, og jeg synes at det tit er den først der skriver som folk følger! dvs skriver han tudefjæs så skriver de næste 4 en lignede ting osv. De Fuckin møg pansere er sq da langt ude at skide og hvorfor fanden snakke mange af dem jydsk??? Nogle betjente er meget flinke det må jeg sige, dvs de er ikke magt liderlige og skal kommentere det mindste som at en knækket antenne er livsfarlig og det for du en bøde for, for den er sq skarp! Når jeg skriver fuck de liderlige lego betjente så mener jeg alle dem som ikke er medmenneskelige for det er da en af de vigtigs egenskaber at have inden for sådan et felt. Der står jo sådan og sådan i loven. Ja dertil kommer så betjentens evne til at vurderer situationen osv. Ikke bare følge loven og dele bøder ud til højre og venstre! Hvad er meningen med bøder? Det er at fylde statskassen, men hvad er den egenlige grund, det er at man skal lære ikke at gøre det næste gang...

• #21   15. aug 2004 Så er du vel klar til 14 dage i skyggen, jamen så god ferie herfra smiley

• #22   15. aug 2004 Det er så sjovt nok ikke færdselspolitiets opgave...

Jo, det er det fordi de er en del af den samlede politistyrke. Et spørgsmål om prioritering.

• #23   17. aug 2004 Børnehave... Andet er der vist snart ikke at sige! Og no offense til alle jer der kan lave indlæg der har mening... Men alle jer der ikke kan skrive andet end nedgørende ord om andre burde holde mund...

Så Raouf A: Dit "slogan" holder 100%! smiley Thumbs up!

Kommentér på:
Fuck Politiet!!

Annonce