{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Sæt pris på min Omega... {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad I mener min bil er værd?
Den kom til at koste mig en smule mere en forventet...men jeg synes stadig det er en ok pris.
Men der er ikke mange tilsvarende biler på markedet herhjemme, så heller ikke mange at sammenligne priser med...derfor en hurtig poll på bg smiley

Det drejer sig om en
*Opel Omega 3.0 MV6
*årgang 1997
*km 133000
*aut. gear, 100% renoveret med 2 års garanti ved 132000km
*Fuldaut. klima
*Org. navigation, kort hele europa, engelsk
*Org. fuld læder (sæder, døre)
*Elektrisk justerbare sæder foran med 3xMemory i førersædet.
*Elektrisk gardin i bagruden
*18' alu
*Org. xenon
*Org. alarm
*og meget meget mere...

Pæn i lakken, men en del stenslag på motorhjelmen.

NB! Den er ikke til salg...jeg synes bare det kunne være interessant at høre hvad folk mener den er værd. De priser jeg finder på bilbasen og andre steder svinger utrolig meget, men der er også meget forskel på bilerne, så der er ikke rigtig grundlag for en god sammenligning.

Hav en god lille-fredag !!
>> Kasper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæt pris på min Omega...
  • #1   15. mar 2007 uhh den er sku svær.. prøv af sammeline med andre... på bilbasen eller sådan noget

• #2   15. mar 2007 130.000 til 150.000....
    vis jeg regner ud fra bilbasen plus alt det extra der er i din bil.... bliv ikke sur over prisen.. skyder fra hoften... hvad regner du selv den ligger i prisklassen???

• #3   15. mar 2007 jeg har forsøgt med bilbasen...men der er ikke mange at sammenligne med og der er en del forskel både i udstyr og km osv...så jeg synes ikke det er nemt...derfor denne poll smiley
    Men jeg ville selv skyde på en 120-130000 ved privat handel og selvfølgelig en smule mere ved forhandler...så dit bud ligger rimelig tæt op ad mit eget... smiley

• #5   15. mar 2007 smiley den skal skam heller ikke sælges...endnu.
    Hvis alt går som det plejer har jeg den et år eller to...

Kommentér på:
Sæt pris på min Omega...

Annonce