{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Sidespejl {{forumTopicSubject}}

Hej der er desværre en som har kørt ind I mit sidespejl og er nærmest kørt helt af. Et renovationsfirma har lagt deres nr i ruden som jeg har kontaktet. Jeg for af vide at de beklager og de vil erstatte skade. Jeg bliver tilbudt om jeg har lyst til at kører ned til et Renault værksted og få lavet skaden på deres regning. Hvordan kan jeg være sikker på de betaler regningen?? Vil helst gå uden om forsikringen


Lokale historier fra Fredericia
Vi giver dig de bedste, lokale historier om Fredericia på VORES Fredericia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidespejl
  • #1   18. maj 2021 du får værkstedet til at kontakte renovationsfirmaet og så må værksted og firma lave aftale vedr betaling og er der problemer tager du bare fat i din forsikring, og da du har en seddel med at de har ødelagt dit spejl, så burde det være en ren formsag for forsikringen.
    men det er helt sikkert det nemmeste hvis du bare kører til renault både for dig og renovationsfirmaet


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.914
    #2   18. maj 2021 Du får bare værkstedet til at kontakte dem og lave en aftale om betaling...Har de lagt en seddel og tilbudt at betale for skaden, så skal de også nok holde hvad de lover....De kunne jo bare være kørt videre uden at give sig til kende...

  • #3   18. maj 2021 Ja det er også det jeg tænker men man kan aldrig vide hvad folk har af svindel planer.

  • #4   18. maj 2021 man bander og svovler over folk der laver skader på ens biler og stikker af uden at stå ved det..
    nu er der en der gør det han/hun skal, og så er man dælme også mistroisk over for dem....
    ja så det sku ikke nemt at være til ;))


  • #5   18. maj 2021 #1 du kan ikke bevise en skid med den seddel til forsikring.. De kan lige så godt tænke hun skrev den seddel selv uden yderligere bevis..

Kommentér på:
Sidespejl

Annonce