{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.683 visninger | Oprettet:

Køb af stylet bil? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Da jeg snart bliver 18, og skal til at have en bil, vil jeg gerne have en ret flot bil, som er stylet og lettere fremtrædende.
Men da jeg er under uddannelse, har jeg ikke selv råd til at købe diverse skørter osv.

Jeg vil gerne hører folks meninger om at købe en stylet bil, som en anden person har lavet?

Og hvad skal man evt. kigge på ved sådan et køb.

Er der noget der tydeligt fremtræder, hvis den er blevet voldsomt tæsket osv osv?

På forhånd tak

Mvh
Rasmus R

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af stylet bil?
  • #1   23. mar 2007 Chancen for at du får en der har fået super kneppet motoren er MEGET stor. Mit råd er: Lad være. Kender flere der har gjort, uden succes.

• #2   23. mar 2007 Altså nu har morfar jo ikke stylet en bil vel ..
    Det er jo en yngre en som sikkert os har kørt den til smiley
    Jeg vil ikke fraråde dig at købe en "stylet" bil men du bør tænke dig over hvem du køber den af og hvorfor den bliver solgt ..

• #3   23. mar 2007 syns sq det er oki at købe en gejlet vogn, bare man ikke tager alt æren for den.. som ham i den orange pug der var i vmax smiley

• #4   23. mar 2007 du ska i hvert fald tjekke hvordan motoren lyder m.m...... for stylet biler er oftes = mange tæsk.... men selvfølgelig ka du sagtens få en god stylet bil som ik fejler noget....

• #5   23. mar 2007 en stor del (dog ikke alle) biler der er stylet kan godt være noget klamhuggeri....der er ikke andet for end at kigge skørter o.s.v igennem tjek om motoren spilder olie og om den siger underlige lyde....tag eventuelt en mekaniker med som kan kigge den igennem....mit bedste råd til dig lige nu

• #6   23. mar 2007 du kan også få lov til at tage en bil med ud til fdm og få dem til at kigge den igennem, så er man da på den sikre side.. det koster lidt små mønter, men hellere det end at købe en bil der står af efter en uge smiley

• #7   23. mar 2007 ja den kan da være pulet for groft, men prøv en tur og se om kobling glider og om bilen trækker skævt og så nogle småting. læg også mærke til om han/hun har skrabt imod med skørterne så de måske er helt smadret. det er træls først at opdage når man har købt den

• #8   23. mar 2007 Syntes det er ok og købe en stylet bil, og nej det er ikke alle der har fået tæsk.

Min er til salg hvis det var noget

• #9   23. mar 2007 jeg ville vælge og starte ud med en lille og økonomisk bil de føste 2 år og så tage den der fra når man er begyndt og tjene noget mere. jeg sys selv det er sjoves at style sin egen bil.

• #10   23. mar 2007 Okay tusind tak for svarene drenge og piger (:

Men altså, som sagt, så har jeg hverken penge eller tid til at style min egen bil. Hvis jeg selv skal gøre det, bliver det noget sjusk, med det tid jeg har på hånden.

Men tusinde tak for de gode svar, nu ved jeg noget mere om hvad jeg skal kigge efter når jeg kommer derud i hvertfald..

Men er det sikrer at købe en stylet bil hos en forhandler, end det er hos en privat? her tænker jeg på den reklamtions ret som en forhandler jo har?

Lad endelig svarene blive ved med at komme (:

Mvh Rasmus R

• #11   23. mar 2007 du kan rolig købe en stylet bil, ikke alle gennem kneppet.

• #12   23. mar 2007 det er sku da ikke alle stylet biler der er kneppet!! man kan da sagtens købe en der er stylet!!

• #13   23. mar 2007 Det kommer jo an på så meget.. jeg har selv købe en stylet bil (saxo vts), som ikke var blevet gennemtævet af den tidligere ejer. jeg købte min bil ved en bilforhandler og så for man jo også et par måneders garanti med i købet for det meste smiley så hvis du gerne vil have en stylet synes jeg at, du skal købe enten købe ved en forhandler eller hvis du vælger ved en privat, så gå bilen efter for fejl, da der kan være mistænktsomheder.. men sådan er det jo ved alle biler.. men i sidste ende er det jo dit valg..

• #14   23. mar 2007 Du kan købe min smiley

• #15   23. mar 2007 Tilføjelse til Caspers kommentar, så er det altså en bil der skal opleves... Virkelig gennemført stykke vogntøj...

• #16   23. mar 2007 Hey hvis bilen er flot og velholdt og der ikke er lavet noget halve løsninger, så kan du sagtens købe en stylede bil, det jeg tror der er farligere at købe er tilligere firma vogne de får tit tæsk af den anden verden, så det jo ikke folks ejne, dog er alle service for det meste overholdt.
    Så køb du bare en stylede bil men kig bilen godt og grundigt igennem inden køb helst på en lift mvh Dennis

• #17   23. mar 2007 Kan godt lide michaels kommentar...hehe....glimrende salgstale...;-)

men det er selvfølgelig ikke alle der er voldtævede...ville faktisk nærmere gå ud fra at en med begrænset styling eller tamme "pisse-steen" klistermærker eller tribals var tævet...var f.eks. ude og se på en MI16....den var ikke videre køn, men kunne nok reddes....men da jeg så så en lille pisse-steen på benzin-dækslet og alugitter hvor tågelygterne skulle være, syntes jeg det lugtede lidt for langt væk af ung fyr+masser af tæv=pænt slidt vogn....hehe...

• #18   23. mar 2007 køb en speciel standart bil istedet! smiley

fx en supra.. du får masser af opmærksomhed i sådan en! tro mig smiley hehe

Kommentér på:
Køb af stylet bil?

Annonce