{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Fucking svin!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hvis der er nogle af jer som hører rygter eller pral med at de har forsøgt at bryde ind i min bil og i min kærestes bil hvor de tog en radio..

For informations skyld
På min bil skal der bruges special værktøj for at man overhoved bare kan få radionen ud men også hvis der skulle være andet der lokker. Måger mand!!!!! og hvis det endelig skal lykkes kan ingen af tingene bruges da anlæget er koed og kun kan startes op med denne kode...

Så er der en en finde løn på 2.000,00 kr. for oplysninger der leder til bag mændende.. I dør!!!!!

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fucking svin!!!!!!!!
  • #1   19. aug 2004 Det er ofte bedre at besøge tyven med et par venner og et baseballbat end bare at melde ham til politiet. Jeg er ihvertfald sikker på førstnævnte metode giver bedst indtryk på tyven.

• #2   19. aug 2004 Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre. Men jeg har hørt flere der har fortalt at man kan finde frem til ejerens adresse via nummerpladen, og man kan tydeligt se din må man sige. Det er mega surt at få stjålet sine ting, så man må passe på det så godt man kan. Ellers en super flot bimmer du har dig martin k.

• #3   19. aug 2004 Man kan nemt finde ud af det.. tager ikke 2 min i telefonen.. har selv gjort det et par gange.. sidst ved et indbrud der var tæt her på... yes vi fik dem jubiii smiley

• #4   19. aug 2004 >> Troels. I den situation kan du da henvende dig til politiet, så er de vel nødt til at tage sagen op.

Jeg blev engang påkørt på cykel, men kørte videre fordi jeg havde travlt og troede der ikke skete noget. Det gjorde der imidlertid og jeg henvendte mig på politistationen med nummerpladen. Da de ikke var hjemme, fik jeg selv telefonnummeret og ringede til ejeren - sikkert ikke kotume, men det lykkedes altså

• #5   19. aug 2004 >>Troels

Det var en ganske fredelig familie, så jeg fik erstattet det ødelagte hjul. Mandens sidste bemærkning var, at jeg skulle passe godt på når jeg så hans kone komme kørende smiley

• #6   19. aug 2004 Sgu da fucking irriterende Martin smiley

• #7   19. aug 2004 Troels.. ring til motor kontoret og sig du er kommet til at bakke ind i en bil.. eller lign.. og du har hans nummer.. om de ikke kan fortælle dig hvem det er. da du ikke har tid til at vente på han kommer tilbage... har virket so far.. prøv

• #8   19. aug 2004 Eller til Politiet altså stationen

• #9   19. aug 2004 jeg fik at vide at man kan finde det på nettet hvis man har lidt kontakter... jeg har selv en ven der er strømer... og han hjælper mig gerne... men sigerb at det er en god ide at sløtre nr. pladen uanset hvad... for selvom man har en fed eller klam bil... koster lortet sgu stadig penge .......

• #10   19. aug 2004 Min bil blev trampet ihjel i Ishøj!!!

• #11   19. aug 2004 Tak for kommentarerne... Der blev intet ståjlet fra min bil da alm. gutter ikke kan fjerne noget som helst eller komme ind i den, jo ind af vinduet og udaf vinduet igen...

Alt er lavet med special skruer og alt anlæg og navigation, dvd er indbygget af BMW, så det er kun BMW der kan fjerne det... Og måske deres mekaniker hvis han "låner" lidt special værktøj fra værkstedet...

Så de valgte at ødelægge min bil lidt da de ikke engang kunne finde ud af at komme ind i den.. Amatører

Men jo mit ordvalg var lidt forkert men havde lige opdaget det der og var satme sur, men battet kommer frem hvis gerningsmændende bliver fundet... Kender et par grumme fyrer i HA nemlig som ikke syntes at det her er så fedt... Har lige været inde ved dem nemlig..

Jeg kommer fra Kolding forresten.

Martin

• #12   19. aug 2004 hvis det var bandidos der havde gjort det så var den nok lidt mere smadret... måske endda væk........

• #13   19. aug 2004 Trols P....

Sådan er det, jeg fortryder intet jeg har skrevet her..

Hvis det er bandidos sker der ikke mere i denne sag da jeg eller dem jeg kender ikke skal have noget kringlet med dem...

Martin

• #14   19. aug 2004 he he....
    men det er stadig noget lort

• #15   19. aug 2004 Hej Jan...

Jeg ved godt at de ikke er i Kolding mere men derfor kender jeg stadig folk fra miljøet... Og det var en fejl at skrive deres navn da de også selv har sagt at den slags ting vil de ikke se.. Var sgu lidt for hurtig på tastene.

Der blev ikke ståjlet noget fra min, det kunne de åbenbart ikke finde ud af, men de ødelagde mine ruder, dørrammer interiør osv i forsøget på det...

Og min kærestes radio der blev taget fra hendes bil er bare en gammel hund som intet er værd så den er jeg ligeglad med... Men det kommer til at koste mig kassen at udbedre skaderne på min.. Derfor er jeg helt oppe og køre...

Martin

• #16   19. aug 2004 Bjarne H

Jeg sidder for det første ikke og fører mig frem overhoved.. Og for det andet kan du være ret ligeglad.. smiley

Skrev nogle ting da jeg var helt oppe og køre da det faktisk er en ret bekostelig afærre og penge som jeg ikke har pt....

Hvis du har et problem så mail lige engang til mig på ambition81@ofir.dk Så skal jeg gladeligt oplyse dig mit tlf. og min adresse hvis du vil forklare mig noget... Du har jo ingen oplysninger herinde overhoved jo..

Martin

• #18   19. aug 2004 Jimmy N...

Ja jeg har fattet det og erkendt det...
    Men da jeg sad og skrev det var jeg helt rundt på gulvet og der kom ens føelser uden eftertanke frem.

For jeg kan faktisk ikke betale den regning der kommer for at få lavet bilen.. Men er dog kølet af nu.. Og forresten,hvorfor blander du dig i en samtale jeg har med Bjarne..?

Jeg aner ikke hvad man skal hvis sådan noget sker da jeg aldrig har oplevet sådan noget før... Jeg ville bare have det fremhurtigts muligt...

Kan bare næsten ikke styre min vrede over for de gutter som besøgte mig i nat...

• #20   20. aug 2004 Tror altså manden har undskyldt mange gange,, Så lad det nu ligge

Kommentér på:
Fucking svin!!!!!!!!

Annonce