{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tonet baglygter.
  • #1   26. mar 2007 jeg er blevet stoppet på med mine.. da jeg havde min gamle corolla.. og 500 i bøde..

• #2   26. mar 2007 Have en kammerat som havde tonet lygterne på sin CRX´er sorte, og han fik en bøde på 500 kr og blev kaldt til syn. Så det blev en dyr fornøjelse. Men det er så også eneste gang jeg har hørt om nogen der er blevet stoppet. Tror betjentene skal have en dårlig dag før de går så meget op i det. Eller også skal de virkelig lyse så svagt at man næsten ikke kan se dem.

• #3   26. mar 2007 Mørke baglygter, er det stadigvæk in ?
    Troede det var et hit i 90´erne

• #4   26. mar 2007 Loven siger at enhver form for modificering af den originale belysning ikke er tilladt! Jeg har fået to bøder for mine, grundet skodpansere der kedede sig!
    Men bilen er gået igennem syn 3 gange med toningen, da lygterne som sådan lyser som de skal (blev målt med det der giga forstørrelses-glas).
    Så den er egentlig i lovlig stand, men man får alligevel bøder!

• #5   26. mar 2007 jan s.. TJEK selv www.fstyr.dk der er kommet nye regler i 2007 om køretøjer.

• #6   26. mar 2007 Claus: Ja, alt der ser godt ud er in, hvis man selv synes! At andre så gerne vil definere hvad der er "in" må jo være deres...

• #7   26. mar 2007 Essal, ja, du har ret...
    Det er det samme med alt det bling bling nogle har hængende fra bakspejlet..

• #8   26. mar 2007 Claus: Det er noget HELT andet, for det ser jo forfærdeligt ud:- Det kan ikke engang diskuteres, om det er in, for det er mega grimt!
    Ej, det er optil folk selv, men jeg synes personligt at tonede lygter er pænt i næsten alle tilfælde, men alt der guirlande-stads der hænger i bakspejlet er jeg bestemt ikke til! Det er giver bilen et virkelig Useriøst look IMO!

• #9   26. mar 2007 det er ikke tilladt at ændre på lygterne som flere andre også skriver. der er så mange småting man ikke må ændre. skifte rat, fjerne sideblink, tone de forrete ruder, sætte xenonkit i osv osv osv.....

• #11   26. mar 2007 Heine: Det er det der er så ånddsvagt! Til syn tjekker de lygten med den der GIGA forstørrelse-ting, og lyser lygterne så de er i lovpligtig stand, kan den sagtens gå igennem! Men høkerne deler alligevel bøder ud for det!

• #12   1. apr 2007 Der skal bare være reflekser i, til syn i hvert fald, vi havde nogen på et tidspunkt, som ikke gik igennem fordi der ikke var refleks nok i dem...Nu har vi tonede dem hos en maler, og er blevet stoppet et par gange af politiet siden, uden de har sagt noget til dem vi har nu

Kommentér på:
Tonet baglygter.

Annonce