3.616 visninger
|
Oprettet:
Bedste duft af ny bil spray {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Hvad er den bedste spray til duft af ny bil i har prøvet?
????
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Lugten af ny bil er kemikalierne fra plastik, læder, stof osv osv osv som fordamper, så er ganske umuligt at gendanne fornuftigt
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 21 Svar: 871
sep 2020
Følger: 5 Følgere: 173 Emner: 7 Svar: 851
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 21 Emner: 181 Svar: 197
Ved godt man ikke kan genskabe plastik mm. Duft fra fabrik, men der er vel nogle som kommer tættere på end andre?
Nogen der har erfaringer med Cartec Blue Ocean
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.152
for og forlænger tiden, med duften af ny bil.
en gammel bil, skal renses og vaskes,
og plastiket have en tur med cockpit spray, så få man en god behagelig duft i bilen
i hvert fald hvis man bruge den cockpit spray, vi har på arbejde
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.291
https://www.jemogfix.dk/basta-vinylrens-500-ml/1182/9058717/
Og det her efter
https://www.jemogfix.dk/basta-vinylmakeup-blank-500-ml/1182/9058716/
De har den også i mat
Bruger det her til at smør det på, så man undgå at sprøjte på glas/ruder
Dufter virkelig godt synes jeg
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Forstøver let over sæder og gulvtæppe og støvsuger engang til efter en rens med en børste. Og så lader jeg den ellers bare stå i solen..
feb 2020
Følger: 8 Følgere: 43 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 655
Du mener da seriøst ikke at det skal bruges
Jeg troede faktisk ikke den slags blev solgt mere, helt personligt må jeg indrømme at jeg aldrig har brudt mig om dem og jeg mener faktisk det er noget af det klammeste man kan have i sin bil.
For mange år siden havde en kollega som jeg efter endt arbejdsdag skulle køre med hjemad, han havde en hængende i bilen og da den så havde holdt i solen hele dagen inden vi skulle hjem, bare da jeg åbnede døren, fik jeg den der hørm i hovedet så han endte med selv at køre og jeg ringede til fruen og blev hentet i stedet for det var godt nok klamt
Så jeg håber da ikke der stadig er nogle der køber den slags
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.152
det er stadig det vilde hit
hos dem der ikke gider holde bilen ren.
så smækker de sådan et fin duft træ, i deres biler så lugter den bare forfærdeligt på en anden måde;)
vi oplever mange kundebiler med wundertbaum
havde nok været bedere og bare holde bilen opryddet, og fri for affald
så lugter en bil ikke
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.735
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.291
Den her dufter virkelig godt
. Gemmer den altid ved armlæn, så solen ikke kan smadre lugten
feb 2020
Følger: 8 Følgere: 43 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 655
Selv om den er gemt så stinker den stadig
Vi har heldigvis hver sin smag min er ikke til Wunderbaum men respekt for din
nov 2009
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.531
Den lød jo god, og gav den et skud, lidt efter skulle min bedre halvdel ud i bilen, hun kom springende ind og sagde der var noget helt galt med bilen, den lugtede mystisk og brændt.
Hånden på hjertet så dufter chemical guys new car smell ikke, den stinker af fyldt varm støvsuger eller brændt elektronik. Det kunne måske være lugten af ny Citroen de er gået efter.
Men hånden på hjertet, en duft frisker i en bil? I kender fornemmelsen af at komme ind på et toilet, når den store smed lige har tømt ryggen og fyldt kødgryden. Det stinker slemt og man er lige ved at kaste op. Men har den store smed så også fyret dåsen med duftfriskeren af, så stinker der sødligt af affrøring blandet med en stank af fyrnåle eller sommerblomster. Så tror jeg nu nok at jeg bare hellere ville foretræke det hele som det er. Få overstået hvad man skal i en fart og ud.
En ren bil har i min optik slet ikke brug for nogen form for duft frisker, det er selvfølgeligt lækkert at den også dufter ren når man har brugt hele eftermiddagen på at gøre den lækker.
Selv bruger jeg Soft 99 Wash Mist , det er sådan set lidt en hybrid detailer, rengøring og bare lækkert. https://www.carcarefreaks.eu/products/soft99-wash-mist-refill-pack?_pos=6&_sid=384020ce1&_ss=r Det nok det bilpleje produkt der de sidste år har begejstret mig selv mest. Giver en svag behagelig lemon agtig duft, en meget diskret ren lugt. Vil man "have mere" så kan man jo lige give et pift under måtter.
Produktet udemærker sig med at det kn bruges til alt plast, men også til TFT skærme osv. Er samtidigt også godt til at opfriske læder osv. med. Dette uden at det får en kunstig blank overflade. Giver et OEM look.
nov 2009
Bedste duft af ny bil spray