{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Rasmus F
Rasmus F
Tilmeldt:
15. feb 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Salg af usynet bil {{forumTopicSubject}}

Vi har en 11 år gammel Kia Ceed, som ifølge min mekaniker ikke vil gå gennem syn med mindre vi reparerer den for mere end den er værd. Problemet er at den skal synes inden for 3 uger. Vi skal have en ny bil, men hvad er den bedste løsnig ift salg? Skal vi klippe pladerne og sælge privat som beset eller pve at sælge den super hurtigt inden fristen løber. Der er vel ikke nogle forhandlere der gider tage den i bytte ved købe af ny bil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af usynet bil
  • #1   15. feb 2022 jo du kan lave et mekaniker tilbud. sælg den billig nok. og oplys hvad der skal laves. så skal den nok blive solgt.
    der er jo altid en køber til biler. om der er plader på eller ej. så må prisen jo bare justeres.


  • #2   15. feb 2022 alle forhandlere vil tage din bil, det er blot et spørgsmål om prisen. ceed er rimelig populær så mon ikke i kan blive enige om en okay byttepris ??

  • #3   15. feb 2022 Hvis der under 6 mdr til syn, bliver den indkaldt alligevel....... Nogle forhandlere giver 15.000 for din gamle bil

  • #4   15. feb 2022 Det nemmeste er klart og lade den gå med i en byttehandel, her vil nogle give en god pris ved køb af ny bil med finansiering

    alternativt så sæt den til salg for 5000-10.000 kr som mekaniker tilbud, men regn med en masse useriøse henvendelser der vil give skrotprisen eller lidt over

    Du kan måske også overveje lige og få en anden mekanikers vurdering af den før syn, for med mindre der skal laves omfattende rust, eller er mange omfattende mekaniske problemer så kommer man trods alt er stykke vej for 10.000 kr ??


  • #5   15. feb 2022 #3 Jens. det at de siger de vil give 15.000 er jo noget fis. de har jo bare sat priserne extra højt op. også trækker de 15.000 fra. så du alligevel betaler fuld pris. sådan er det nogle steder.

  • #6   16. feb 2022 #4
    Er det et useriøst bud at byde skrot prisen for en bil der skal repareres for mere end den er værd ?


  • #7   16. feb 2022 #6
    Hvis bilen er ved at rådne op, skal have lavet omfattende rustarbejde, ny motor, ny gearkasse og undervogn så er det selvfølgelig ikke useriøst smiley

    Det er måske også en forkert formulering, man skal bare regne hvis man sætter den til 5000 kr afhentet som mekaniker tilbud, så skal man forvente bud på 2000-2500 kr uden folk har været forbi

    men min holdning er stadig man måske lige skal få en anden mekanikers vurdering før man konstaterer den skal laves for 25.000+ kr for at går igennem syn smiley

    Man kan jo også vælge at sælge bilen i dele også køre karosseriet til skrothandleren bagefter, det kan måske give lidt penge til den nye bil smiley


  • #8   16. feb 2022 Måske i skulle prøve at få et tilbud fra andre end Skorstensgaard ?

    IRONI ER HELT SIKKERT ANVENDT!


  • #9   16. feb 2022 Du må shoppe rundt hvis du vil have en brugt bil.... Men du skrev en ny bil... Din gamle bil handles nysynet til 25000 - 50000 iflg Bilbasen så der er ikke meget at give af hvis den er et vrag

  • #10   16. feb 2022 Ville smide den i bytte på en ny. Kun fordi jeg ikke gad døje med at sælge privat.

  • Rasmus F
    Rasmus F Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #11   16. feb 2022 Tak for kommentarer. Tror jeg får en second opinion ift syn.

    Og så bliver den nok tilbudt i en byttehandel når vi køber ny/brugt bil.


  • #12   18. feb 2022 prøv markeds Place på facebook jeg solgte min hyundai i30 på 5 timer til 3 pizza bude.
    folk var helt vilde syntes ellers jeg havde sat prisen rigtig bilen skulle synes til maj måned.


Kommentér på:
Salg af usynet bil

Annonce