{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

BB-man
BB-man
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23

Gulplade bil/varevogn regler {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er tømrer og har længe gerne ville starte egen virksomhed op.

I starten tænkte jeg at det bare skal være i weekenderne, altså deltid. Jeg har kunder og værktøj.

Mit største problem er transport af værktøj og materialer.

Hvordan fungerer det hvis jeg køber en gulplade bil (stationcar med stor trailer eller varevogn), med afgifter og beskatninger og alt det halløj? Er der noget jeg kan få fradrag for, eller andet jeg kan gøre så det ikke koster mig en masse. Det er jo vanvittige priser efterhånden for dieselkørsel.

Leder efter den billigste løsning da jeg kun skal bruge bilen erhvervsmæssigt et par gange om ugen, bruger egen bil til privatkørsel.
Jeg har en del større projekter jeg har sagt nej til, fordi det kræver en bil der kan trække lidt større læs.. smiley

Jeg har prøvet at gøre mig klog vha. google. Men kan ikke finde svar. Og det virker så dyrt i afgifter at jeg mister lysten til min drøm.

Håber der er nogen herinde der har forstand på det, som kan hjælpe mig videre.

Beklager på forhånd hvis jeg ikke har stillet mit spørgsmål særlig klart. I er velkommen til at spørge nærmere ind til hvad mit behov er.

Ser meget frem til nogle idéer til hvordan jeg kan komme videre med min drøm!

Mvh
Hr. B

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gulplade bil/varevogn regler
  • #1   26. feb 2022 Der ligger en anden tråd om varevogne lige nu, prøv at følge den om ikke der kommer noget brugbart der.

• BB-man
    BB-man Tilmeldt:
    sep 2018

#2   26. feb 2022 Hej Allan,