{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gevind/not undervogn..??
  • #1   28. mar 2007 er alle gewind undervogne ikke trinløst jusert, hvad mener du not bag på

  • Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 72
    #2   28. mar 2007 Der er også nogle gevindundervogne hvor man ikke kan justere bagpå. Tror at den kun kan sænkes til et bestemt mm.

  • #3   28. mar 2007 jt:.. jeg ved nemlig ikk hva det der not justering bagpå går ud på.. den kan justeres i 5 trin fra 20-60 mm.. er det bare en split,man hiver ud sænker bilen ned og i med splitten igen...? foran er den justerbar fra 20-85 mm.. som mange andre.. mere om det not justerings system bagpå er noget værd..?

  • #4   28. mar 2007 Jeg har selv lige købt en megen til.. går lige ud og ser i pakken hvordan det virker


  • #5   28. mar 2007 Jeppe::..Tak for det... min mand har en magen til din,og han syns, den er voldomt høj bagi nemlig..

  • #6   28. mar 2007 Det er meget simpelt. en not der sættes i det trin man ønsker .. men kan da lige skrive når jeg har sat den på her i Weekenden.. så jeg har prøvet at instille på den og ik bare set på det.


  • #7   28. mar 2007 Super lækkert.. det er mere om det er noget der holder mon... den not der...? men du må meget gerne skrive med dine erfaringer med den.. evt i min profil... hilsen Louiza..

  • Jumbo H
    Jumbo H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 62
    #8   30. mar 2007 Louiza C
    Ring dog til evt. nvautodele.dk og tap dem for oplysninger de har mange års erfaring
    i bla. sænkning af biler så kan du jo bagefter konkluderer hvor du vil købe varen, du finde
    telefonnumret på deres forside.


Kommentér på:
gevind/not undervogn..??

Annonce