{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  v-maxx gevindundervogn
  • #1   29. mar 2007 tror den er fin nok.. er der ik noget i forom om den ? syntes den har været meget oppe på det sidste... men den er vel lige som alle andre billige undervogne lige som min egen. Den er jeg sku glad nok for.. bare husk at beskyt den godt inden du montere den

• #2   29. mar 2007 Kan kun tale for mit eget vedkommende.. jeg har smidt min helt i bund i for og næsten helt i bag, og der er ingen komfort, den er hård, meget hård.. smiley Men hvis det er det du kan li, så kan jeg kun anbefale den.. smiley

Mvh Michael

• Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 72
    #3   29. mar 2007 En vmaxxx er lavet af galvaniseret stål hvilket vil sige den ikke er rustfri og derfor kan den muligvis sætte sig fast om et halv års tid. FK SILVERLINE X smiley Ekstra beskyttet mod korrision (rust, ir osv) og hårdhedsjusterbar. Kan justeres til et hvert tidspunkt ..

• Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

#4   29. mar 2007 Søger også et gevindundervogn mester og tro mig, når vi er oppe i så store prisklasser som audi a3 osv så burde man give lidt ekstra og købe noget KVALITET.

• #5   29. mar 2007 Hvis du søger i forum var der for få dage siden lavet et indlæg præcis som dette, med en del svar i..

Har selv sådan en undervogn og det spiller fint på en bimmer..

• #6   29. mar 2007 Du får hvad du betaler for kort og godt, en v-maxx er MEGET hård og kavalliteten, ja den er da ok til pengene, dog ikke noget jeg ville sætte på min egen, og jo jeg har god kendskab til dem har monteret 4 på golf 4 og a3ere og min makker havde den i hans gamle a3, og den var sindsyg hård og træls i forhold til min KW og den er absolut ikke blød, men den koster jo så os en 5-6 gange mere jo, så det jo helt op til dig selv hvad du vælger, bare du ikke forventer at du får super kvalitet til discount pris, for det gør du ikke...

• Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

#7   29. mar 2007 Tonny, hvor meget har du givet for din undervogn?

• Jumbo H
    Jumbo H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 62
    #8   30. mar 2007 Jeg kan ikke genkende netop denne hår hed der omtales, på min som jeg har kørt med i ca.
    ni måneder og var skruet pænt ned var da meget behagelig at køre i
    nu bruges ordet smidt hel ned ret ofte, nu er det sådan at alle gevindundervogne skal have
    den foreskrevne fri fjedervej (det er næsten de samme på alle mærker) går man under denne
    kan der opstå problemer med hår heden jeg mødte engang en han nævnte denne hår hed
    men han var ikke klar over at han havde skruet den så langt ned at den faktisk stød på stop
    klodserne undskyld!
    ( i parentes til andet indlæg, jeg var ikke klar over at en galvaniseret stålrør vil ruste det var
    ikke det jeg lærte som maskinarbejde men man skal da aldrig sige aldrig vel)

• #9   30. mar 2007 Men er de så rustfri eller hva ??

Galvaniseret stål plejer da at være beskyttet mod rust eller er det bare mig ?

• Jumbo H
    Jumbo H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 62
    #10   30. mar 2007 kun for orientering kan jeg oplyse at G-Maxx og V-Maxx fremstilles på selv samme fabrik
    og er fuldstændig ens blåt sælger den danske importør nvautodele.dk på sin net shop
    denne fuldstendige identiske gevindundervogn under navnet Mac Johns G-Maxx til en
    meget billig pris ( v-maxx sælges af flere forhandler og net shop her i Danmark så vær
    opmærksom på evt. store prisforskelle på den nøjagtige samme vare.
    Til Dino B. du fangede lige trådet Galvaniseret er en meget effektiv rustbeskyttelse.

• Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

#11   30. mar 2007 Mener nu der er forskel på galvaniseret og rustfri. Det er ikke for sjov man betaler nogle tusinde oveni for at få et rustfri undervogn.

• #12   30. mar 2007 Ja, der er forskel.. Rustfri.. siger næsten sig selv.. Galvaniseret, så har metallet fået en overfladebehandling.. Og denne overflade kan altså godt gå af.. og så kan den ruste..

Men galv er fint nok, rustfri er bare bedre..

• Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

#13   31. mar 2007 Et galvaniseret undervogn kan måske ikke justeres efter ½-1 år hvorimod et rustfrit altid kan. Synes at man skal købe et rustfri undervogn hvis man skal have noget.

• Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

#15   2. apr 2007 Det skal behandles/smøres med noget specielt pave eller noget så skal det sku nok holde

• Osman S
    Osman S Tilmeldt:
    mar 2007

#17   2. apr 2007 Stadig er der jo en forskel mellem rustfri og galvaniseret. Tror ikke man betaler 2-3k mere for sjov.

Kommentér på:
v-maxx gevindundervogn

Annonce