{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw x5 2007
  • #1   21. aug 2022 hvorfor sgu du ikke må køre i den?? smiley tænker du pga diesel partilkelfilter. smiley

  • #2   21. aug 2022 Det er din bil, så du bestemmer selv om du må køre i den, tænker jeg da. smiley

  • #3   22. aug 2022 Ja det er mest det jeg tænker på og om det er at skyde sig selv i foden?

  • #4   22. aug 2022 Lukas
    En 15 år gammel X5 er sgu aldrig en genial ide smiley

    Men det er en fed bil anyway og hvis du er nervøs for en diesel så kig da efter en benzin

    Det er også en god ide at have hænderne skruet rigtig på, hvis den går i stykker kan det være en dyr affære men fed bil selv om den er 15 år og har du behov for noget der kan trække så er den faktisk et godt trækdyr og helt seriøs du køre kun 15 km hver vej så 30 om dagen plus det løse - ja det går nok alligevel


  • #5   22. aug 2022 Benzin?.

  • #6   22. aug 2022 X5 som benzin blev vel kun lavet som v8 i den årgang og den kan jeg sgu ikke fodre med 3 ton på krogen.

    Jeg er som sådan ikke nervøs med det, men har hørt drt at diesel ikke må køre korte ture og ville finde ud af om det også er gældende for x5 fra 07

    Jeg kan lave meget af det selv og har et par venner som er skarp til biler, så div ting og kan jeg nok godt selv lave .


  • #7   22. aug 2022 Bare søge for
    Og få kørt nogen lange tur, hvor motor få lov og få nogen omdrejninger

    Alt for meget morfar kørsel, gør at diesel soder til,
    Alle mulige trælse steder
    Og det gælder sådan se de fleste diesler

    Og mange nye biler, fortæller hvornår du skal skifte gear
    Og det er altid ved lave omdrejninger
    For og være miljø bevist

    Men det sider motor til


  • #8   22. aug 2022 Ok

    Så det vil være en god ide at lade den holde og varme lidt op når den er kold og give den noget gas, når jeg kører til og fra arbejde for at få den varm og få en god forbrænding?

    Håber den kommer til at kære ture over 50 km ver vej et par gange om måneden med trailer og læs på


  • #9   22. aug 2022 Tomgang bestemt heller ikke sundt

  • #10   22. aug 2022 Nej den skal ikke stå i tomgang for længe ad gangen. Måske 10-15 sekunder - så afsted.

  • #11   24. aug 2022 kig lige hvad sådan en fætter koster i forsikring og vægtafgift,spørg dine venner til råds ,nu når de har forstand på biler

  • #12   24. aug 2022 den koster nok omkring 1000,- i måneden i vægtafgift,. jeg tror det ville være mere. fordelagtigt at importere en fra Tyskland, nu den er så gammel, tænker ikke der er så meget afgift på ,når den er så gammel, men det må der være nogen herinde, der ved mere om det ,,,,kig på mobile.de

Kommentér på:
Bmw x5 2007

Annonce