{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.411 visninger | Oprettet:

Mads Dybdal J
Mads Dybdal J
Følger: 13 Emner: 4 Svar: 5

Dæk fra Autodoc eller Daekleader {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er der nogle der har erfaringer med produktionsdatoen (DOT) på dæk bestilt fra Autodoc og Daekleader?

Jeg er ved at kigge på vinterdæk og ønsker selvfølgelig så nye dæk som muligt. Hos autodoc sparer jeg ca 190kr., men hvis dækkene så er ældre, er det jo lige fedt.

Tak på forhånd,
-Mads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk fra Autodoc eller Daekleader
  • #1   17. okt 2022 Dækleader plejer at skrive i beskrivelsen hvis et dæk er for gammel og de plejer at sælge dem billigere end de nye dot mærker.. Men ellers har jeg altid modtaget maks 1 år gammel dæk..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   17. okt 2022 De sidste par gange har jeg handlet dæk ved autodoc, og har endnu ikke modtaget dæk som har været over 6mdr gamle..
    Daekleader har været max 1år, som i_ipek også skrev

• #5   17. okt 2022 Hvis det er vinterdæk vil jeg have nye, fra dette kvartal, ikke sidste vinter, nul.

• #6   18. okt 2022 Hos dækonline kan man betale et mindre beløb ekstra og så er det garanteret at dækkene er produceret i indeværende år.
    Det bruger jeg altid når jeg skal købe til camping vogn som er tempo 100 godkendt i Tyskland for at få så nye dæk som muligt.
    Sidste jeg købte var dækkene 10 dage undervejs og det ældste dæk var 3 uger gammelt.

• #7   18. okt 2022 Vælger af princip alt andet end Autodoc.
    Deres reklamer er super agressive og man kan ikke navigere rundt på deres hjemme side uden den konstant beder dig om at installere deres App.
    Så jeg gå i en stor bue udenom af den grund.

De 200kr sparer er ikke det værd

• #8   18. okt 2022 Altså personligt er jeg fuldstændig ligeglad med hvor gamle dækkene er. Der er jo ingen regler der siger de max må være så og så gamle.

Bare de ikke er mørnet eller nedslidt.

• #9   18. okt 2022 Tak for svarene. Jeg kan fornemme at der er positive og negative historier hos begge udbydere, så man skal vist bare bestille og håbe på det bedste.

@Jimmi H - Jeg synes ikke umiddelbart, at jeg kan finde muligheden for at betale et beløb for garanti af nye dæk. Hvor kommer den mulighed frem i processen?

• #10   19. okt 2022 #9 i kassen ruller du ned så kan du se teksten lige her

profilbillede
  • #11   19. okt 2022 Under service tilbud nederst.
    Lidt gemt af vejen

Servicetilbud

Dæk efter størrelse
    Dækmærke
    Testvinder
    Bilmærke Dæk
    Produktionsår 2022 garanteret

• #12   19. okt 2022 Jeg må være blind. Ønsker Bridgestone Blizzak LM005 205/55R16 91H, og der kommer intet frem.
    Det samme når jeg prøver med den model der er lagt i kurven ovenfor

• #13   19. okt 2022 #12 lige de dæk kan jeg ikke vælge som garanti. Det er nok ikke alle dæk de kan garantere tænker jeg

profilbillede
  • #14   19. okt 2022 Betal ekstra for at få et dæk der er 10 mdr gammelt eller et år, nej tak, det ville jeg kun vælge hvis det var i årets første kvartal.

• #15   19. okt 2022 Langt de fleste kendte sites, får alle deres dæk samme sted fra via lageret delticom ved Hanover. Deakleader, daekonline, alle de steder kommer dækket fra samme lager.

Kommentér på:
Dæk fra Autodoc eller Daekleader

Annonce