{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

stemt ind stemt ud hvad fårgår der {{forumTopicSubject}}

ham i vento bliver afvist med mange fine billeder og få tekst og ham i toyotaenkommer ind med billeder der er taget i en garage man kan sku kun se nr pladen så er der sku nogle der skriver fin bil hvad fåregår der her inde så heller lidt kekst og man kan se hvad man stemmer ind

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stemt ind stemt ud hvad fårgår der
  • #1   7. apr 2007 Folk på bare finde ud af at skrive en ordenlig tekst. forstår heller ikke at nogle biler såsom nye BMW'er osv. bare kan komme iden fordi de er fede i sig selv mange gange står der ikke rigtig noget om den. men jeg stemmer ind som reglerne siger det. MIN. 5 billeder og godt med tekst.

• #2   7. apr 2007 jeg afviser også dem som har kun 2-3 billeder og meget lidt tekst..

• #3   8. apr 2007 Der er ikke nogen REGEL og 5 billeder ! !

Det er bare et godt råd fra BG's side

• Nicolai  E
    Nicolai E Tilmeldt:
    maj 2003

Følger: 1 Svar: 10
    #4   8. apr 2007 Der står jo egentligt bare at det "anbefales at sætte mindst 5 billeder på" når man opretter en bil. Der står ikke at man skal. Ligeledes står der at "en bil er velkommen hvis det er ejerens egen". Jeg synes det er fint at man sorterer det værste bras fra, men omvendt kan jeg tale for mig selv at jeg kun havde 5 billeder og sætte på, men omvendt igen skal jeg da helt sikkert snart ud og skyde flere billeder af, nu hvor vinterfælgene er sat i garage. Så jeg ville nok gå mest efter beskrivelsen og kvaliteten af billederne, ikke kvantiteten og heller ikke bilen. Man kan jo godt være vild med sin bil, uanset om man har en standard 2007 M5 eller en 1985 320'er. =)

Det er så bare min mening smiley

Kommentér på:
stemt ind stemt ud hvad fårgår der

Annonce