{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.800 visninger | Oprettet:

Er det dumt at købe bilen tilbage? RS6 {{forumTopicSubject}}

Skal man købe bilen tilbage af tyvene?
Eller ville det ikke sende et forkert afpresnings signal?Efter denne oplevelse ruller der mange tanker gennem ens hovede, rent faktisk kan det være svært at tænke helt klart - men jeg er åben for forslag som kan betyde, at jeg får min bil igen og ikke behøver at gå konkurs ved dette tab...
Endnu engang tusinde tak til alle som har være hjælpsomme med sagen :O)

lige citat fra TV2:
Et usædvanligt frækt biltyveri fandt i nat sted i Århus-bydelen Tilst.
Tyvene brød i bilforhandlerens hus og stjal nøglerne, der lå få meter fra det sted hvor manden lå og sov.
Bilforhandleren undrer sig i det hele taget over, at det kunne lade sig gøre, da han normalt sover ganske let.
Tyveriet er en ordentlig streg i regningen, da han ikke har bilen forsikret. Det er en sjælden Audi, der skal videresælges.
Bilen blev lørdag eftermiddag set ved Hammel. Oplysninger til Århus Politi kan gives på telefon nr.: 87 31 14 18
www.renesbiler.eu

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det dumt at købe bilen tilbage? RS6
  • #1   9. apr 2007 det er bare en bil...

• #2   9. apr 2007 næ hellere ud med lidt penge og få bilen tilbage end sige fuck jer I får ik en krone.... og så vide at ens bil er på vej til polen og aldrig få en krone for den....

• #3   9. apr 2007 Det er nok også den kanal vi skal finde indgangen til - men den er nok svær at finde???
    Ja det er bare en bil, men tro mig der skal arbejdes mange år for at betale den :O)

• #5   9. apr 2007 Ind og snak med politiet, få dem til at hjælpe dig med det her. Hvor meget forlanger de? Bilen skal helt sikkert tilbage, og tyvene skal have så mange bøllebank så man tror det er løgn.

• #6   9. apr 2007 Er du sikker på det ikke er nogle af dine "venner"?

Syntes det er lidt underligt at de ellers bare kan vade ind i dit hus og lige vide hvor nøglen er, og når du sov ved siden af, så tror du lige skal have tjekket dit bagland op.

• #7   9. apr 2007 jeg er endnu ikke blevet kontaktet men jeg håber da det sker?
    Ja det betyder jeg går konkurs - det har taget mig 5 år at lave en god forbindelse til min bank for at kunne handle biler, og jeg har taget lån i ALT hvad jeg ejer for denne handel...
    jeg kan desværre ikke på nuværende tidspunkt kommentere hvad jeg har lavet af sikringer, men jeg var forberedt på den slags her, så godt man nu kunne være...

• #8   9. apr 2007 Bo C... okay det er lige tæt på grænsen til at være grovt det der.....

• #10   9. apr 2007 køb den til bage og få evt politiet til og knalde dem i det samme...

• #11   9. apr 2007 Har INTET tilovers for sådan nogle forpulede bøssenarrøve... Jeg ønsker det værste for dem

• #12   9. apr 2007 link til billeder af en Audi Rs6 der ligner den der er blevet stjålet.. tak

• #13   9. apr 2007 ALT mit bagland er okay omkring bilen, da tyvene har endevent hele min stue etage inden de gik på 1 sal og tog alt mit tøj m.m. med udenfor huset for at søge nøgle m.m.

jeg har set gerningsmændende 3 stk af anden herkomst end dansk - da jeg kom hjem om aften forlod de en sti bag mit hus...

• #14   9. apr 2007 Bare lige fordi jeg er nyskerie ik, men hvad koster sådan en fræk Audi endelig ??

Den var vel uden afgift eller ?

• #15   9. apr 2007 bilen kan ses på min hjemmeside www.renesbiler.eu
    mine nøgler ligger aldrig det samme sted og normalt ligger de slet ikke hjemme - det er sket få nætter at jeg har taget AUDI med hjem - det er jo svært at lade den stå - hvis i forstår - den oplevelse fik de ikke taget fra mig...

• #16   9. apr 2007 Rene H Du kørte rundt i audien aftenen før? Eller har misforstået det?

• #17   9. apr 2007 Respekt til dig for du vil forsøge dig i at sælge sådan biler, men måske det er lige hurtig nok hvis du skal sætte hele din "fremtid" på spil, ved at starte med at sælge biler som RS6.. Måske skulle du ha startet i normale biler for senere at gå hen i det store når økonomien var til det? Ved godt det ikke hjælper dig nu.. men sys måske det er lige modigt nok

• #18   9. apr 2007 Den koster cirka 880.000,- og var ved SKAT i onsdags og fik en bon med til kassen :O)

• #19   9. apr 2007 jeg tror jeg var villig til meget så som at betale x antal kroner for at få bilen tilbage bare for at undgå en konkurs selv om jeg mener det ville give et forkert sinal og måske ville gøre at de måske fik den ide og gøre det igen men tror vi er mange der har svært ved og rigtig sætte os ind i dit sted

håber sku den bliver fundet uden skader skrammer og at der skal betales for at du får den igen

• #20   9. apr 2007 hmm det er sku virkelig surt,

Jeg holder øjne og ører åbne

• #21   9. apr 2007 Rasmus - jeg havde en køber til bilen - og har handlet de sidste mange år - mit motto har bare været at tjene meget lidt og gøre flere mennesker glade - men nu kan jeg se hvorfor de andre bilhandlere vil tjene penge - jeg kunne jo bare godt li det :O)

• #23   9. apr 2007 Okay ja det kan jeg godt se. Krydser fingre for dig!

Som de andre siger tror jeg også det vil være dumt at købe bilen tilbage da det garanteret vil friste dem til at gøre det igen. Og de ved tilsyneladende ret meget om at stjæle biler.. læste de andre indlæg du har lavet også omkring gps modulet.

• #24   9. apr 2007 Er den set i hammel ??

Tror du ikke bare det har været en alm. A6 ?

• #25   9. apr 2007 jeg kan kun skrive tusinde tak til jer alle - jeg kan desværre ikke give en omgang - har ingen penge eller kort mere :o)
    men jeg har humor som jeg også håber Århus lokalbank har i morgen...

• #26   9. apr 2007 hammel taxa oplyser at der stor RS6 på den og prøveplader - den er vist god nok

• #27   9. apr 2007 Du er vel sikker på det ikke er nogen der har kendt den tidligere ejer eller lign, man kan jo ikke udelukke nogen når det drejer sig om 880.000kr selv ikke engang sine bedste venner!

Kan fandeme blive helt gal over folk bare ikke kan få et arbejde og tjene til sit eget!

• #28   9. apr 2007 Har hammel taxa set den da?

• #29   9. apr 2007 tror personligt den skal benyttes til rambuk tyverier i ugensløb :O)

• #30   9. apr 2007 Rene okay... Har du så ikke været der ude i nogen timer og stå op lur.. Jeg havde aldrig taget der ude fra igen hvis det var min bil...

• #31   9. apr 2007 der er 7.6994837367 kantstene i Hammel :o)
    nej jeg har iklke talt dem, men tro mig jeg har været i området hele natten - tør jo ikke sove hjemme mere - desværre

• #32   9. apr 2007 undskyld jeg spørger,måske lidt dumt!..
    men hvorfor tager man sådan en bil med hjem?.. var der prøveplader på eller hvad,og hvorfor ik forsikre den da du vidste hvor meget den er værd?..
    havde en kammi der stjal en audi RS4,den blev kørt afsted og skrællet med det samme,men blev da snuppet,så det jo ok...

håber du finder den,for de er sgu en lækker bil,og skide være med bilen,det sgu mere din fremtid hvis du forstår..

• #33   9. apr 2007 Jamen hvad mener du så med at hammel taxa oplyser det der?

• #34   9. apr 2007 Uha Rene, noget værre lort der er sket. Føler virkelig med dig, og håber du klarer dig!

Har kigget på din hjemmeside. Du har flere rimelig exlusive biler til salg. Kan de ikke redde dig på nogen måde? Så som Din Lamborghini? BMW? Eller andre lækre øser? De må da også kunne give lidt...

• #35   9. apr 2007 Hammel taxi har set den få skiftet nr plader - LAMBOen er en kundebil smiley
    jeg kan nok ikke reddes, men jeg kan nok komme ned på minus en kvart mio kroner også har jeg solgt alt og må starte med at arbejde gælden af før jeg kan starte igen - forsikringer er meget dyre og jeg bliver afvist eller får en så høj pris at det er billigere at tage chancen...

• #36   9. apr 2007 Hvordan har de set den få skiftet nr plader?? Til prøveplader eller?

• #37   9. apr 2007 De så bare der bev rodet med nr plader - ikke hvad land plader var fra - bilen er købt hos AUDI i Tyskland

• #38   9. apr 2007 martin j--- er du snot hamrende dum,er overhoved ik stolt,syntes sgu det er noget være pis og gøre,og især når det er folks ting man tager...
    tænk dig nu om inden du skriver ik,det jeg mener er at den blev skrællet hurtigt,så man skal være på dupperne her i starten så man hurtigt kan finde den...
    så slap lidt af,prøver sgu og hjælpe manden...

• #39   9. apr 2007 Føler med dig Rene.. kan næsten regne ud at den ikke er til at spore over gps??

• #40   9. apr 2007 jeg vil lige lave lidt løbe seddeler til tankstadioner m.m
    men jeg vender tilbage med svar´eller kan træffes på mail

• #41   9. apr 2007 Så skal du sidde en finde løn, så skal jeg love folk de holder øje med den, hvis de lige kan få 10.000 eller sådan noget.. Tro mig

• #42   9. apr 2007 Hvis de brød ind i dit hus for at få fat i nøglen, kan din indbo/hus forskiring så ik dække det? Bilen var vel også låst inde i garage?
    Snak med forsikringen om det!!!!

• #43   9. apr 2007 er nok de færreste der har en inbo der dækker 900kilo hehe

• #44   9. apr 2007 den stod ikke i garage og jeg har ikke forsikring hjemme ´som dækker andet end edb og tv m.m.

• #45   9. apr 2007 Håber fanme der er en af de sviner der ikke lige kan lade være med at tale over sig... huha..

• #46   9. apr 2007 håber sgu du finder den,det må ik være sjovt og gå og have de tanker om hvor den er osv du ved...

held og lykke med det,og god påske

• #47   9. apr 2007 Først og fremmest synes jeg at det er en kedelig situation. At man ikke kan have sine ting i fred, og at man ikke kan stole på folk. Håber at jagten til sidst viser resultater.
    Men så vil jeg også lige sige at som bilforhandler burde du jo, bedre end andre, kende risikoen ved at køre i en bil der ikke er forsikret. Du kunne jo ligeså godt have været involveret i et trafikuheld hvor udgiften i sidste ende ville have været noget større end indkøbsprisen på RS6´eren.
    Så alt ialt er du jo sluppet ret "billigt", og har fået en dyr lærestreg.......

• #48   9. apr 2007 Det er fandeme nedern at der er nogen der snupper ens bil.. Uanset om det er en Audi RS6 eller en almindelig Golf 2..
    Håber da den blir fundet, men det er jo desværre ikke så tit..
    Havde du ikke GPRS eller så´n et eller andet i den..?

Kommentér på:
Er det dumt at købe bilen tilbage? RS6

Annonce