{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Hærværk {{forumTopicSubject}}

Hej BG! Efter at have været væk i påsken kom jeg i går hjem til en bil hvor højre dør var blevet skrevet på med en nøgle smiley Det er meldt til politiet, men da gerningsmanden med store bogstaver har ridset noget der ligner BS, så jeg ville jeg høre om der er nogen herinde fra som har været udsat for noget lign. eller kender nogen som finder det morsomt at ridse biler med de bogstaver? : / (det er sket i Roskilde) Det er højst sandsynlig en tilfældig fuld stodder som har gjort det, men man ved jo aldrig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hærværk
  • #1   10. apr 2007 Mon ikk det er bubber der har været på spil:-D

Ej....fuck noget lort...hvad siger forsikringen?

• #2   10. apr 2007 Hahaha Dennis.. Den var halv go hehe..

Men det er sku godt nok surt smiley Håber du finder vedkommende, og krænger ham op i dinglebærene smiley

• #3   10. apr 2007 Hehe... det tvivler jeg af en eller anden grund på!
    jeg har ikke fået snakket med forsikringen endnu, men da det "heldigvis" kun er døren som er ridset op, så vil en udbedring nok ikke være dyrere end selvrisikoen

• #4   10. apr 2007 ja, håber også jeg finder vedkommende... når det gælder biler og hærværk går jeg pudsigt nok ind for selvtægt! smiley

• #5   10. apr 2007 Martin R ---> Ved jo aldrig om mr. BS kommer tilbage en aften hvor du lige står og beundre bilen.. Så er det bare med at finde nøddeknækkeren frem, også bare efter ham smiley

• #6   10. apr 2007 selvtægt er da lovlig når der er nogen der røre ens vogn er det ikke..!!?? Det er det ihvertfald i min verden..!! Men mega træls, ellers lækker alfa du har..

• #7   10. apr 2007 hehe, så kan jeg også give ham en lekion i baseball-bat... tror ikke han har benyttet det så meget inden for mili!

• #8   10. apr 2007 Tigeren -> Det er sgu også min opfattelse af loven... ærgeligt at jeg ikke lige kan huske paragraffen!

• #10   10. apr 2007 Det er trist at man ikke kan have sin bil holdende i fred. Kommer selv fra Roskilde, så vil holde øjne og øre åbne.

• #11   10. apr 2007 ren misundelse.... lækker alfa, det er sgu sur røv, gid han må brænde i helvede smiley

• #13   10. apr 2007 Tak for jeres respons gutter!

Christian -> Desværre skete det der hvor jeg bor, så frygter lidt at det gentager sig efter jeg har fået det lavet... : / Det kan sagtens passe at det er mig du har set drøne rundt, for der er jo ikke så mange gtv'er i roskilde smiley

Jens -> Cool at du gider at være ekstra opmærksom! Vi ka' sgu ikke ha' sådan nogle lømler løbende ustraffet rundt og skamfere biler i Roskilde smiley

Peter L -> Tak skal du ha'! Hehe, brænde i helvede kan næsten ikke gøre det! smiley

Rasmus V -> Jeg ved sgu ikke hvad der går af folk... selvom de laver en fejl, så har de fandme så ondt i pengepungen at de ikke kan stå ved det... allright, vi kan alle komme til at lave en påkørsel, men man skal fandme være mand/kvinde nok til at tage konsekvenserne og stå ved det.

Det var dagens sure opstød smiley

Ha' en god aften BG!

Kommentér på:
Hærværk

Annonce