{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.108 visninger | Oprettet:

Tænding af lys i baglygter, dræner det batteriet når den står? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.
Jeg har købt en Ford focus fra 2017 af og har efterfølgende fundet ud af, at mine baglygter ikke er tændt i dagstimerne. Det vil jeg gerne have de er, da jeg synes det er en god sikkerhed.
Ford tager 2200kr for at fikse det, så er tænkt i andre tanker.
På lyskontakten står den normalt på auto og så er det kun led båndet der lyser i dagstimerne, men hvis jeg sætter den på den ved siden af(se vedhæftet billede), så er der både lys foran og bag ligesom hvis det var aften, altså så led båndet ikke kører, men halogen lyset i stedet.
Mit spørgsmål er derfor, kan jeg bare lade kontakten stå på den hele tiden uden at røre ved den? smiley
Er lidt bange for om det dræner batteriet eller andre problemer, men når jeg låser bilen, så er alt lys slukket og også efterfølgende indtil den bliver låst op igen. Den bipper når førerdøren er åben, men det kan jeg godt vænne mig til, de få sekunder det tager og stige ind og ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænding af lys i baglygter, dræner det batteriet når den står?
Kommentér på:
Tænding af lys i baglygter, dræner det batteriet når den står?

Annonce