{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

import af corrado {{forumTopicSubject}}

Hej skal ned og hente en corrado i tyskland på lørdag. Men er i tvivl om hvordan jeg skal køre den hjem. Har hørt man kan købe nogle tyske prøveplader og så køre den hjem med dem. Men kan man købe dem på en lørdag?? Hvis jeg får lov at køre den hjem på tyskerens plader, er dette så lovligt??

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det er lidt akut smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import af corrado
  • #1   12. apr 2007 Du skal både have tyske og danske prøveplader med. Der er et transport firma og mange andre der kan hente pladre til dig som du kan hente på en tank i nærheden af grænsen , så når du kommer ned til bilen sætter du de tyske på og når du når til den danske skal du have de danske prøveplader på resten af vejen hjem.

• #2   12. apr 2007 http://tkrath.dk/bilimport/

• #3   12. apr 2007 får bare lov og køre på tyskerens plader, og håber på ikke og blive stoppet, og når du så når grænsen kører du ind til det danske grænse politi, og får 1 dags klister prøveplader il en 100 mand, så det kun i tyskland du kører ulovligt... hehe sådan hentede jeg min mr2ér i Berlin sidste år...

• #4   12. apr 2007 Bare husk det er at betale ved kasse 1 når man laver noget dumt i tyskerland, ellers må man med en tur på stationen og se seværdighederne indefra smiley

• #5   13. apr 2007 er det ulovligt at køre på hans tyske plader op til grænsen?

• #6   16. apr 2007 du kan ikke køre hjem på "rigtige" tyske plader. bilen skal afmeldes i tyskland og pladerne skal afleveres. for at få tyske prøveplader skal blien være synet (husk at købe de BILLIGE prøve plader i tyskland (hvide/gule), du skal IKKE købe dem som gælder i udlandet (hvide/røde), for de gælder ikke i DK (som et af de eneste lande i EU...

sørg for at der er stemplet på den tyske reg atest at bilen er afmeldt

når du kommer til DK er det på med et par danske prøve plader

god fornøjelse

Kommentér på:
import af corrado

Annonce