{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Stationcars yt? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nogen som kan forklare den nye trend? Hvis man kigger rundt i hele verden så har Nordeuropa og Tyskland været stationcar-lande. Dvs der er solgt masser af stationcars gennem tiderne da den er ekstremt praktisk og man kan proppe meget ind i den.

Hvis man i dag kigger på nye biler er det ekstremt svært at finde en stationcar. Fx havde VW i Vejle slet ikke nogen ny stationcar i udstillingsvinduet. Er der nogen som kan forklare hvad der er galt? I mine øjne er en stationcar det aller bedste kompromis mellem alle biltyper der findes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stationcars yt?
  • #1   6. okt 2023 Folk vil hellere have SUV eller crossover og køber derfor ikke stationcars mere.
    Når folk ikke køber dem mere stopper producenterne selvfølgelig med at producere dem.

• #2   6. okt 2023 Præcis. Og man kopierer meget markedet i USA.
    Amerikanerne er dog så småt begyndt at gå væk fra SUV igen da de har fundet ud af at de er for dyre at køre i. Så mon ikke stationcars vender retur igen? Jeg tror på det.

• #4   6. okt 2023 Jeg havde samme problem da jeg skiftede bil. Jeg hoppede på micro-SUV bølgen med en CX5, men efter meget kort ejerskab over sådan en bil, blev den skiftet ud med en Toyota. De laver heldigvis stadig stationcars. Og ellers er der jo de tyske biler; VAG, BMW og Mercedes som også producere stationcars. Mens næsten alle andre producenter er gået over til de micro-SUVs som absolut ikke har mere plads end en Golf5 i bagagerummet.

• #6   11. okt 2023 SUV moden PT. Hvilket passer fabrikanterne ret godt. De få mere plads til batteri pakker og kan beholde et anstændigt tyngde punkt og stadig lade folk side højt og havde let ind og ud stigning.

Biler er ikke noget folk generelt går op i så de skal bare havde en leaset transportkasse i et par år og helst en der slå naboens så de er vejens sejeste powerpar

Kommentér på:
Stationcars yt?

Annonce