{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tesla blænder
  • #1   26. okt 2023 det er standart med de nyere biler når man kommer med en bil hvor der ikke er super skarp lys på så deres lys føler ikke regere hurtigt nok

  • Seb S
    Seb S Tilmeldt:
    maj 2020

    Emner: 2 Svar: 10
    #2   26. okt 2023 Brian N.
    Transporten jeg kører i er en T6 med fuld led, og de blænder stadig, det er deres nærlys ikke deres fjernlys smiley


  • #3   26. okt 2023 nå de burde da have last sensor i så de ikke blænder

  • Seb S
    Seb S Tilmeldt:
    maj 2020

    Emner: 2 Svar: 10
    #4   26. okt 2023 Har læst i et Tesla Forum at der er mange som er indstille for højt fra fabrikken af

  • #5   26. okt 2023 De blænder ad h...... til, det er virkeligt træls, det er utroligt at man ikke kan lave lygter med alt den elektronik der er til rådighed, som ikke blænder, tit og ofte tror man der er udrykningskøretøjer bagude eller længere fremme, fordi det blå lys blænder, hvis det støvregner er det helt grelt.

  • #6   26. okt 2023 Oplever også at mange Tesla'er blænder, er lige på grænsen til jeg bliver krænket..!

  • #7   26. okt 2023 Tesla Model 3 og Y oplever jeg altid blænder, så det er ikke kun dig.

  • #8   26. okt 2023 jeg bliver også blændet af dem og jeg kører i en Citroen Jumper

  • #9   26. okt 2023 Ja Tesla er specielt slem syntes jeg. Og enkelte VW.

    De fleste af dem er helt Ok, ja væsentlig kraftigere. Har selv LED matrix på min (og halogen på den anden)


  • #10   27. okt 2023 Jeg oplever det også meget tit at lyset fra en model 3 og y er vildt blændet af det må
    Jeg nok sige.


  • #11   27. okt 2023 Jeg har selv en Model Y, og der er en funktion hvor den kalibrere lygterne, det kræver man holder mod en væg og på flat niveau ellers vil den ikke
    Jeg har oplevet det samme og har derfor sat en kridt streg på vægen, og mine erfaringer er lyskeglen kravler op med tiden, om det er i forbindelse med software opdateringer ved jeg ikke

    Desuden er det ret sjov når man kalibrere at man så ser Matrix funktionen benyttes, som jo ikke pt benyttes på vejene smiley


  • #12   28. okt 2023 Men det er jo ikke første gang man oplever at en bestemt bilmodel blænder.
    Da den første generation Opel Insignia kom frem og var udbredt på vejene var det 90% af tiden sådan en jeg så når jeg blev blændet af en bil som kørte med nærlys.


  • #13   28. okt 2023 Jeg har samme observation som Thomas R, at model 3 og Y som er slemme til dette. Ved ikke hvorfor, men syntes ikke jeg ser det med model S.

  • #14   29. okt 2023 Har givet op at indstille lyset, for det den bliver resat hver gang den bliver opdateret.

  • Carsten M
    Carsten M Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 1 Svar: 3
    #15   1. nov 2023 Generelt er det ikke så rart at være modkørende til de nye biler med xenon og blå forlygter. Jeg blinker ofte af dem fordi jeg næsten ikke kan se vejen. Det burde ikke være lovligt med den type lygter. Og ja i mange situationer og set fra en skrå vinkel ligner det blåt udrykningslys ??

  • Seb S
    Seb S Tilmeldt:
    maj 2020

    Emner: 2 Svar: 10
    #16   14. nov 2023 Carsten M,
    Synes nu det er specifikt Tesla der er problemet med deres LED lys, selvfølgelig er der andre mærker der også blænder, men Tesla synes jeg det er 9 ud af 10 gange:)


  • #17   14. nov 2023 I denne tid, hvor det er mørkt om morgenen og om aftenen

    Synes jeg man møde rigtig mange biler
    Der har fejl justeret lygter
    Og det er alle mulige mærke og modeller.



  • Seb S
    Seb S Tilmeldt:
    maj 2020

    Emner: 2 Svar: 10
    #18   19. nov 2023 Enig, men 9 ud af 10 biler, der blænder mig rigtig godt og grundigt, så er det Tesla smiley

  • #19   8. jan Tesla 3 og y blænder a h til. Forstår ikke de kan være godkendt. Nogle nyere peugeot synes jeg også er slemme

  • #20   9. jan 8 ud af 10 biler med manglende baglys er også Tesla’er.
    Føren har mere travlt med at høre Rick Astly og nyde en økologisk bæredygtig koffein fri latte med havremælk. … end om orientere sig om de trafikale forhold.
    Lys automatik virker åbenbart ikke rigtigt på en discount amerikaner.


Kommentér på:
Tesla blænder

Annonce