{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Denne her side... {{forumTopicSubject}}

Skrevet af Janus bedre halvdel... :o)

Er lidt chokeret over hvor "plat" folk opfører sig herinde - det er efter min opfattelse meningen at man giver points efter hvad man mener om bilen - ikke for at spille smart og dumpe karakteren...

Når man går ind og kigger på karakteren, også efterfølgende ser hvad folk har skrevet, er det vist mere et spørgsmål om misundelse end om bilentusiasme...

- og det er ikke kun fordi vores bil har fået karakteren 1, af en meget begavet mand, der skriver til sine venner, jeg blev jo nød til at oprette mig for at bakke Jer op... Den karakter er kun givet udfra målet om at genere andre... Og for at dumpe gennemsnittet på bilerne generelt... og det er sikkert ikke kun vores bil der har fået den tur - hans ven havde forøvrigt gjort det samme, givet os et 5-tal, og sidder så på sin egen side og brokker sig over at en person har givet ham 7 UDEN begrundelse - det skal lige siges at han ikke har oprettet sin "bil" med billede - hvilket gør det lidt uinteressant at glo på...

Er det virkeligt umuligt at glæde sig lidt på andres vegne - det er da vel derfor man kan kalde sig "bilfreak" - når man er glad for sin egen bil, men lige så glad for andres...

Vil gerne høre nogle meninger herom????

Hvad synes I andre?

Janne

Jeg synes det er for plat -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denne her side...
  • Jaymz !
    Jaymz ! Tilmeldt:
    okt 2002

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #1   14. jul 2003 Man kan da ikke være lige glad for alle biler som man er for sin egen. Smag og behag er forskellig. Men det med at dumpe karakteren er plat, ja.
    Tilgengæld synes jeg også, at der nogle der skal styre deres point-givning. Der bliver givet ALT for mange høje karakterer! Det er satme også plat.

• #2   14. jul 2003 Igen den samme der skriver...

Selvfølgelig er man ikke ligeglad for alle biler - men derfor behøver man ikke opføre sig på en sådan måde... Det er lidt svært at skrive uden at det kommer til at lyde forkert :o)

Og, ja karaktererne herinde er MEGET høje - derfor virker det også extra provokerende, når man oplever den situation jeg har beskrevet ovenfor... Men jeg tror nu de høje karakter kommer som følge af folks begejstring, når de læser om en bil de ikke har set før - og det skal der da også være plads til...

Er det ikke ment for sjov at man kan give hinandens biler karakter?

Jeg mener bare at "Janteloven" skinner lidt for meget igennem ind imellem... Lad os dog glædes over hinandens glæder og bedrifter i stedet for...

Janne

• #3   14. jul 2003 Det er helt ok at I har Jeres meninger - men hvem snakker om at tude??? Jeg tuder sgu ikke - jeg slapper helt af, hvis jeg slapper mere af skider jeg sgu i bukserne... :o)

Jeg synes bare det er dårlig sportsånd... og jeg ville derfor gerne vide om der var andre der syns det samme... og det har jeg så fået svar på nu...

Helt ærligt, så er jeg sgu ligeglad - jeg syns bare det er noget pis at opføre sig sådan overfor andre - og det har intet med mangel på "sort humor" at gøre...

...men sjovt nok, har den pågældende person slettet sin "bil" herinde - efter mine indlæg, så noget har det da hjulpet...

Det var det sidste herfra - min mision er fuldført...

Hyg Jer...

/ Janne

• #4   14. jul 2003 hvorfor skla folk tude så meget over et gennemsnit af stemmer på en hjemmeside? Jeg må nok sige at man er komplet naiv hvis man tror at man kan slippe for dem (små børn i mine øjne) som gir de "dårlige" karaktere og hævnkarakterene.

om det er jantelov eller misundelse aner jeg ikke, men ta li og spis brød til! Jeg kan godt se bort fra de stemmer som jeg mener ikke har noget med virkliheden at gøre.

• #5   14. jul 2003 Jimmi M --->> LOOOOOL.......
    Men du har sq ret!!

MVH René

Kommentér på:
Denne her side...

Annonce