{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Forsikrer GTI {{forumTopicSubject}}

Hey gutter jeg er på udkig efter En Almera GTi 143Hk. men har så fundet den model der hedder SRX, har fået af vide af flere nissan forhandlere og mekanikere at de er 100% ens.. men problemet er så at jeg ikke kan forsikre en gti med kasko før jeg er 27år. men det kan jeg hvis den hedder srx.. der er bare ikke mange tilsalg af dem..
Mit spørgsmål er så, kan jeg købe en gti og forsikre den som en srx.

har set på denne.. http://www.mobile.de/SIDk9y64T3noY6n0goqSXFxBg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1176829416A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A6%81Q-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100A7E18700CgtiBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111253826723&

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikrer GTI
  • #1   17. apr 2007 well..

hent en gti'er.. få den tilsynet som SRX.. kan vel ikke være så svært hvis de er 100% ens.. så skal der betales en prisforskel.. og denne er sikkert ingenting da de jo som sagt er ens.

• #2   17. apr 2007 hvis det er en gti kan du vel ikke bare kalde den noget andet. men hvorfor kan du ikke forsikre en GTI ???

har du snakket med nogle forskellige forsikrings selvskaber..

jeg steg ingen gang i forsikring da jeg købte min 2.0 sport.

så det kan vel la sig gøre.

• #3   17. apr 2007 Jeg har fundet det billigste hos fair forsikring og da jeg spurgte på en gti sagde han jeg ikke kunne få kasko på så spurgte jeg på srx'eren og den kunne jeg få med kasko for 15kg om året..

• #4   18. apr 2007 GTI og SRX er sammen bil. Ændrede bare navn på grund af de dyre forsikringer. Nogle selvskaber har dog fundet ud af det.

Mener der kan være nogle små forskelle på front gril og spoilen. Men motor og kabinene er det samme

Kommentér på:
Forsikrer GTI

Annonce