{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat leon 1p Hvilken motor
  • #1   13. dec 2023 Afhænger af budget.
    Jeg har en 1.2tsi 105hk holdene .
    Den klare det meste ganske fint. Ja det ikke en 320hk Cupra men jeg kom fint rundt og kørte 15km/l i snit for mig. Let at skrue op og man skal stort set kun være efter den med tændkabler, kæde (ikke så slemt som 1.4tsi motoren) og kølervæske forbrug ved utæt intercooler/kølerslanger.

    Og så den klassiske bagkaliber med indbygget håndbremse


  • #2   13. dec 2023 Det kommer fuldstændig an på om du ønsker en billig pendler eller en der kan lave lidt ballade.

  • Chris  L
    Chris L Tilmeldt:
    maj 2023

    Følgere: 200 Emner: 49 Svar: 66
    #3   15. dec 2023 altså behov er jeg kan tage til og fra værkstedet og ud med kammeraterne og en gang i mellem til noget lovlig gaderæs

  • #4   15. dec 2023 Ville find en 1.8 eller 2.0tsi hvis det skal være sjovt.
    En 1.2 tsi hvis det skal være billigt at havde
    Og en diesel hvis du skal pendle.
    men husk at læse op på den motor du vælger


  • #5   15. dec 2023 2,0 tsi med 211hk skal du passe på med kæden. God motor men du kommer ikke udenom værksteds regninger. Taler erfaring

  • Chris  L
    Chris L Tilmeldt:
    maj 2023

    Følgere: 200 Emner: 49 Svar: 66
    #6   17. dec 2023 altså en 1.2 tsi er vel sjovere end en 1.3 fra en gammel mazda så tænker 1.2 tsi vil vgod nok køre som minimum 20-30 km på en kort dag diesel er ikke rigtig en valgmulighed da jeg ikke får kørt langt nok til det kan svare i weekenderne vil der blive kørt til det kunne svare sig men ikke i hverdage

  • #7   18. dec 2023 Min 1.2tsi er med 105hk og 6gear. Den er sjov på landevej især på sommerhjul der river den sving som var det en gocart. Man skal være over den og da den ikke har samme moment og hk som 1.8-2.0eren har.
    Køre du primært motorvej ville jeg snuppe en 1.8-2.0tsi istedet da den lille motor er sulten når den kommer over 110km/t
    Den trækker dog ufortrødent op til 170km/t nå der er fladt. Kørte den hastighed igennem Tyskland i sommers og det gjorde den uden at brokke sig.
    Der er en simpel motor der på mange områder minder om en 1300ccm motor fra en G1'er ???????


Kommentér på:
Seat leon 1p Hvilken motor

Annonce