{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

DAGENS GRINER (stoppet af politiet) {{forumTopicSubject}}

Dagens griner

Mig og en kammerat skulle til skanderborg efter nogle reservedele, vi har så besluttet og køre over de små veje, det vil sige grindsted, give og den vej..
Turen starter fint og vi triller afsted og hygger og snakker osv, vi drejer så forkert i grindsted og kommer over billund også, der er vi så lige inde ved bageren
og købe et par rundstykker, vi triller så videre rundt om billund for og komme mod give og så på rette spor igen, der kommer vi så desværre til og ligge bag en patrulje vogn (Ford Focus), nå vi triller bar videre stille og roligt.. vi kommer så til et rundkørsel hvor vi skal dreje af med give, der tager patrulje vognen lige en omgang i rundkørslen og triller så efter os, jeg ved jo godt med det samme den er gal og køre derfor kun 70-80km/t, ganske rigtigt bliver vi efter 500m holdt ind..
jeg stiger bar ud og begynder og finde kørekortet frem, Godmorgen siger de så (2 MEGET gamle betjente) godmorgen svare jeg bar, så siger den ene, DE FÆLGE DER, HVOR HAR DU STJÅLET DEM HENNE.. kigger rimelig forbavset op, dem har jeg sq ik stjålet, dem har jeg betalt for siger jeg så.. Nåårh siger han så, DET ER JO TYPISK SÅDAN NOGLE DER BLIVER STJÅLET FRA STØRRE BILER, HAR DU EN KVITTERING PÅ DEM, griner så lidt og svare, nej har jeg desværre ikke lige, de er købt på ebay, sådan en auktions side siger jeg så.. NÅ OKAII svare han så.. så kommer ham den anden betjent hen, DE HJUL DER, DEM MÅ DU JO IK KØRE MED, DET ER HELT UFORSVARLIGT, TÆNK HVIS DER RØG EN CYKLIST IND I DEM, HAN VILLE JO BLIVE KVADRET.. siger så bar at jaah ved godt de er for brede men det er ik så slemt som sådan, mønsteret er jo stadig inden for skærmene, JAAH siger han så MEN DET ER HELE HJULET DET GÆLDER, HAR DU NOGLE ANDRE HJUL MED DU KAN SKIFTE TIL, FOR DU MÅ IKKE KØRE VIDERE MED DEM DER, DET ER HELT UDELUKKET, står så og bliver lidt tavs ved ik rigtig hvad jeg skal sige andet end at jeg ik har andre hjul med.. så står vi sådan og snakker lidt frem og tilbage og det bliver sjovere og sjovere.. så kommer ham den anden igen efter og have checket mig og bilen, DEN SKULLE JO HAVE VÆRET SYNET I JANUAR, ja siger jeg så men så har jeg os til slutningen af den her måned jo, JA DET ER RIGTIG siger han så, HVOR SÆTTER MAN NORMALT NUMMERPLADEN PÅ EN AUTOMOBIL udbryder ham den anden så igen.. siger bar at det er lidt forskelligt fra bil til bil, NÅ HAR DU SNAKKET MED FÆRDSELSPOLITIET OM DET ? ja det har jeg da siger jeg bar, så spørge ham den anden DET DER KAMUFLERINGS NET, HVAD BRUGER DU DET TIL ? jamen det er når jeg er til træf og udstilling osv, med bilen.. NÅÅRH HAR DU SÅ SÅDAN NOGLE STÆNGER TIL DET OGSÅ ? haha dog ikke svare jeg.. NÅÅRH MEN VI KAN VÆRE RIGTIG FLINKE VED DIG OG LADE DIG KØRE TILBAGE TIL VARDE, OG FÅ SKIFTET HJUL ELLER OS KAN VI RINGE EFTER FALCK OG FÅ DEN KØRT DIREKTE TIL SYN ? siger ham den anden, Okaii siger jeg så, jamen så vil vi da vende næsen hjemad igen og få dem skiftet, LYDER SOM EN GOD IDË, så siger vi tak osv og hav en forsat god weekend og det hele, vi venter så til de er kørt igen.. så køre vi lidt tilbage og dreje af mod Vejle og køre den vej over i stedet for.. vi kom helt til skanderborg og helt hjem igen uden og blive stoppet eller lign en gang til.. smiley

Det var bar lige lidt fra en alt for grinern dag fra min side, tror aldrig jeg har oplevet noget så morsomt, de 2 betjente mindede virkelig om ham Jægeren fra Blinkende lygter (ka ik huske navn, ved bar han spiller betjent i en anden film)..

Men lige et link ind til min bil, så i kan følge lidt med i hvorfor vi blev stoppet osv smiley
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=74487&ipc=235806

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DAGENS GRINER (stoppet af politiet)
Kommentér på:
DAGENS GRINER (stoppet af politiet)

Annonce