Dejlig oplevelse 5 CZ Ferrarier :P {{forumTopicSubject}}
Halløjsa!
Er lige kommet hjem fra studietur i Berlin/Prag...
Berlin, Tysklands hovedstad. Byen med Porscher flyvene om ørene på en, Ferrarier, Lamboer og Bentley'er smidt i "enhver rendesten". Det er sindssygt så mange eksotiske biler der blev set dernede, første dag tror jeg at jeg så 4 - 7 Ferrarier, fortrinsvis 360'ere og 430'ere.
Og ligeså mange Gallardoer og en enklet Murciélago der nær havde kvalt mig i den Pizza, som jeg spiste overfor en Bentley forhandler - Daaamn den lyder vild! Kunne høre den lang tid før den kom! Wwwraaaaummuummmmm!
Porsche er ikke noget at nævne.. tror der er ligeså mange Porsche som der var taxaer. Fuldstændig sindsygt! :S
Nå ja, en gul 360 Spider og Corvette Targa (C5 tror jeg) kørte også lige dørtræk på Kurfürstendamm den første aften
Nå, men vi skal til Prag, Czech Republik!
Gætter at en 1/4 eller 1/3 af deres biler er Skodaer, selv politibilerne, hvilket ikke er noget at frygte.... (No offence) ;o)
Så kommer dagen hvor det hele baduljen er ovre, og vi skal hjem fra Prag - Tjekkiet, øst landet med de kære Skoda'er og Tatra'er
Men men men, efter at have set ene Skodaer og Bentleyer i gadebilledet, og en enkelt Ferrari som vist stadig tilhørte en forhandler, gør bussen et stop ved en af de sidste tankstationer inden den tyske grænse.
Og gæt så lige hvad der sker... Jeg står i køen med barmen fuld af energidrik, da jeg hører den karakteristiske Ferrari lyd. Jeg vender mig om... Whuuut! en rød F430... Niice!, men hov, der holder også en bag ved, og en ved en anden tank stander, og bagved den igen! :s Shit! tænker jeg! Og så kommer der også lige en 360 Spider trillende ind...
Altså; 3stk. F430 Coupe, 1stk. F430 Spider, alle 4 røde, og 1. sort 360 Spider! - Alle på Tjekkiske plader.. Som de lige monterede igen da de havde tanket
De kom bare lige ind Fredag aften og skulle ha' tanken fuld af højoktan! Shiiiit!
Bussen kører igen, og da jeg tror at de Fantastiske 5 Ferrarier er kørt tilbage ind i Tjekkiet, kommer samtlige 5 ræsende i tyskland og overhaler bussen! Fuck det var nice med lidt sød godnat musik!
mvh.
Johnny C
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 468
feb 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 498
Desuden er det ikke noget men oplever hver dag i DK... (med mindre man bor i Hanstholm eller Nordsjælland)
feb 2004
Er man ikke vant til de bestialske italienere får man et kæmpe chok, så man falder nærmest i staver! =D
Så og hørte forresten også nogle Weismann'er, også en nice lille sportsvogn... Rrrr
aug 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 599
feb 2004
Nej, det har du ret i, men det er jo nok det nærmeste man kommer på "værdige modstandere"
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 91
feb 2004
Kære Danny K
Må jeg komme med dig hjem og lege =P
hehe ej.. Hvor bor du ca?
Dejlig oplevelse 5 CZ Ferrarier :P