{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Mikkel b
Mikkel b
Følger: 1 Emner: 34 Svar: 43

Go aften Bg. ang skift at motor / bøde {{forumTopicSubject}}

Kender en der sagde om jeg ikk kunne skrive det herinde... hvis man har en bil der ligger fks 1,3 motor i den har standart 75 Hk og man sætter en 1,6 motor med 113 Hk standart i der er tunet til 160 Hk og man har fjernet katten hvad ville det komme til at koste hvis man bliver stoppet med det? eller kan man få den synet med det, håber i kan hjælpe
Forsat go aften...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go aften Bg. ang skift at motor / bøde
  • #1   22. apr 2007 47 heste mere, er da mere end 30% tunet?

• #2   22. apr 2007 Hvis du bliver stoppet med det der, og de opdager der er noget galt, så bliver du indkaldt til syn..
    Og til syn, hvis de kan se du har tunet / ændret den mere end de lovlige 20% så kommer du til at skulle punge ud for afgift o.s.v.. så hellere omregistere den når du har lagt den 1,6 over i smiley

• Mikkel b
    Mikkel b Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 34 Svar: 43
    #3   22. apr 2007 Hmm hvor meget vil afgiften ca være... det nemlig ikk så længe siden den blev synet med den motor der var bare org udstødning på:)

• #4   22. apr 2007 det er ikke til at sige men det bliver en meget meget dyr omgang hvis ikke den er i orden for de kigger også på hvor længe du har kørt med motoren og har "snyt" staten for noget vægt afgift.... så det er afgiften på ombygningen... manglende betaling af vægtafgift og en bøde af den anden verden så jeg hvis jeg var din ven vælge at sørge for at den er godkendt til den ombygning og så få betale afgift

• #5   22. apr 2007 Du må tune 20%...

Så det er 90 hk max den motor må have std. før den kan synes LOVLIGT.
    Tuner du den ud over det og du bliver du taget bliver du sent til syn, kører du en ned og forsikring finder ud af hænger du selv på den.

• #6   22. apr 2007 Hvis du smadrer andre mennesker med sådan en motor i....... så skal du selv betale deres livsforsikring...

• Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #7   23. apr 2007 Og for at det ikke skal være løgn, er det ikke nok med dokumentation.
    HVIS den bliver tunet mere end 20%, udmålt fra de oprindelige papirer, skal den som udgangspunkt typegodkendes, dvs du skal dokumentere at bremser, styretøj o.s.v. er forstærket til den nye motor.
    Der er visse undtagelser, som jeg ikke er inde i, spørg på motorkontoret.....

Kommentér på:
Go aften Bg. ang skift at motor / bøde

Annonce