{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

vaskehaller DET ER SLUT!! {{forumTopicSubject}}

Så hellere møg beskidt bil!

nåh historien..

så blev det endelig tid til at bilen efter meget lang tid kom i vaskehal...

glad går jeg ind i vaskehallen efter en vask til 79,- som har fået min bil til at se renere ud... om ikke andet..

men kort vare glæden da jeg ser at min "tag-rende" er blevet bukket op 13 cm. inde (har målt efterfølgende).

Jeg går selvfølgelig ind og siger det stille og roligt for "shit happens" og de er selvfølgelig dækket ind med en forsikring og kan ikke se at der kan være tvivl om at det er deres børste der på en eller anden måde har fået revet den op.

Jeg snakker først med en pige men hun skynder sig at sige jeg skal snakke med ham der har tanken. Fair nok..

Så går det galt..

det er simpelthen sket fordi min "tag-rende" er meget rusten der hvor den er knækket op.

og det er så alt hvad han har at sige..

altså ud over at det ikke kan være deres vaskemaskines skyld for den vasker 1.000'er af biler uden der har været noget...

Det jeg finder underligt er at der praktisk taget ikke er noget rust på den skinne før de 13 cm. inde hvor den er knækket op.. og den har jo taget fat nede i enden af skinnen for at rive den op..

Er bare så edderspændt rasende over at sådan en idiot ikke bare kan se logikken i det men skal kører i sit spor som kun er at benægte alt...

hvis det skulle ende med at jeg skal få det lavet så kunne det tænkes jeg har gået forbi 1.000'er af biler uden de har fået sprættet alle 4 dæk op samt fået lange ridser i lakken, så derfor kan det selvfølgellig ikke være mig der har gjort det ved hans bil!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vaskehaller DET ER SLUT!!
  • Scorpio A
    Scorpio A Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 104
    #1   23. apr 2007 Ja de sidder desværre med de bedste kort, da det jo er svært at modbevise en skid. Men sur røv er det sgu.

• #2   23. apr 2007 Røv irriterende.. Føler sgu med dig!!
    Hvilken tank skete det på??

• #3   23. apr 2007 Det er utroligt lamt. Hvorfor er det lige de ikke bare får det ordnet. Det kan jo ikke være mange basøre de skal af med. De er vel forsikret...! CHRIST!!!

• #4   23. apr 2007 ja det havde han så også travlt med at fortælle mig de selvfølgelig havde en forsikring i sådanne tilfælde..
    (hvad skal man med en sådanne forsikring hvis det aldrig sker og det er deres skyld??)

På den sidste tank mod næstved fra vordingborg hvis man kører af hovedevejen i stedet for motoren over lundby og vestre egesborg.
    (så har jeg da i det mindste ikke nævnt nogen navne)

• #5   23. apr 2007 Deres forsikring dækker kun hvis du kan bevise at det er en fejl på deres maskine, og at det er sket ved andre biler. Ellers er det på ejet ansvar, desværre..

• #6   23. apr 2007 Det står også på skiltene at de frasiger sig alt ansvar for ting der bliver skadet uden det er deres maskine der er gået i stykker og efterfølgende har gjort det.. Surt, men sådan er livet.. Forresten er det også nemmere og vaske bilen selv og du slipper for alle småridserne.

• #7   23. apr 2007 der står de fralægger sig ethvert ansvar på eftermonteret uoriginale ting... ikke noget med de fralægger sig alt ansvaret..

tror ikke helt den holder i retten den med at det skal være en mere end en gang..

• #8   23. apr 2007 de fleste er nogle svin, de ligeglade med kundes bil

• #9   23. apr 2007 ved godt at det ikke er dit tilfælge.. men forestil dig hvor ofte kuner kommmer ind efter at have fået vakset, og fordi deres gamle opel kadet har en ridse bagpå beskylde vakehallen.. det sker jo konstant.. folk ved at det ikke er godt for bilen, men selvfølgelig skal der være grænser for hvor meget de må ødelægge...

• #10   23. apr 2007 og flot stavet af mig forresten.. gik lige lidt stærkt..

• #12   23. apr 2007 Prøvet det en uge efter jeg fik min golf 3..

En lang ridse over hele siden af bagkofangern

Jeg havde selv lige vasket hele bilen i hånden plus jeg havde billeder af bilen der var en uge gamle hvor man tydeligt kunne se der ikke var nogen skader..

Ejern af tanken sagde bare det umuligt kunne være sket i hans vaskehal og gik bare totalt ligeglad

Jeg ringede til gud og hver mand for at finde ud af hvad jeg skulle gøre men fik stort set samme svar alle steder "ikke meget du kan gøre"

• #13   23. apr 2007 De plejer gerne at skrive på tavlerne, at de frasiger sig ethvert ansvar. Så der er nok ikke meget at gøre.

• #14   23. apr 2007 Du har jo svært ved at bevise at den ikke sad løst eller lignende før du kørte ind i vaskehallen.
    Og overvågningskameraet har man heller ikke meget glæde af pga. fugt på linsen.
    Men fra ejeren af vaskehallens synspunkt kan jeg sagtens forstå dem, hvis han skal stå inde for sådan nogle fejl burde han jo gå alle biler igennem for mindre fejl der kan blive værre inden de bliver vasket.

Så det sikreste er en god gammeldags håndvask

• #15   23. apr 2007 Og hvis det endelig er nogens ansvar er det vel leverandørens. Det er jo dem der servicerer og vedligeholder vaskehallerne

• #16   23. apr 2007 Ring til forbruger kalgenævnet eller FDM de tager sig af sådan noget...... jeg fik f.eks. betalt en ny original spoiler til min G3 da statoils HELT nye vaskehal rev den af... og har fået rettet taget på min gamle golf2 da deres tørremaskine kom for tæt på....... så umuligt er det ikk

• #17   23. apr 2007 ja den får heller ikke lov til at stoppe ved at han bare siger "vil ikke" så kører vi bare sagen videre

Kommentér på:
vaskehaller DET ER SLUT!!

Annonce