{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leje af bil i Italien
  • #1   28. maj Hvad går din bekymring på?
    Har lejet biler i Frankrig, Spanien og Italien masser af gange.
    Det foregår helt som i resten af verdenen.


  • Bent B
    Bent B Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 83
    #2   28. maj "Det foregår helt som resten af verden" dvs du er på vej til at blive snydt.
    Gold Car.....Lejede en cabriolet i Malaga, fik en Fiat med Soltag, Fik først "bilen" da jeg havde tegnet DERES forsikring(100euro), den jeg tegnet hjemmefra galt ikke i Spanien, kun resten af Europa . I Italien ville et lokalt udlejningsbureau ikke anerkende mit visakort, det var dog ok hos Sixt. Lej ikke hos små lokale, lej hos de store, prisforskellen er ikke så stor , når den endelige regning kommer.


  • #3   28. maj De har sikkert tænkt at en dansk Bent D med hvide sokker i Ecco sandaler - ikke kendte forskel på soltag og kaleche.

  • #4   30. maj Jeg har lejet bil dernede mange gange. Det bedste råd er: hold dig til de store anerkendte udlejningsfirmaer, som Avis, sixt, hertz og europcar. Der er mindre risiko for at blive snydt.


  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 144
    #5   30. maj Husk også ,når du får udleveret leje bilen. tage billeder udvendigt hele vejen rundt, så du ikke bliver røvrendt med "fantasi buler og ridser" smiley

  • #6   1. jun Som Morten siger, så godt med billeder ved overtagelsen af bilen. Det kan spare en for en del bøvl.
    Jeg plejer også at være ret hys hvis de laver et ark hvor der er kendte skader. Der vil jeg have ALT på. De kigger på mig som om jeg er fra månen, men jeg orker ikke kampen når jeg er træt og familien vil hjem, så hellere tage den på forkant.


Kommentér på:
leje af bil i Italien

Annonce