{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Weekend guf - Din mest elskede bil {{forumTopicSubject}}

Vi kender alle det, at man står nogle år efter man har solgt en bil og tænker, den skulle jeg ikke have solgt. De fornuftige typer med en mangel på interesse om at vælge nye eventyre eller tænker sig om en ekstra gang; konkludere at et salg, har alvorlige konsekvenser for sin personlighed, passion og levende dage igennem bilen... de har selvfølgelig stadig deres passion stående i garagen.

Men for os andre, må vi kun drømme tilbage fra nu af eller hæve din barns børneopsparingen for at generhverve sin passion igen.

Min passion er stadig oprettet af senere brugere, men jeg vælger dog ikke at bruge hans billeder.

Hvad var/er din mest elskede bil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekend guf - Din mest elskede bil
  • Von Z
    Von Z Online Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 21 Svar: 889
    #1   21. jun Min Primera P11 1.8 sedan sport.

    Hvide urskiver, sportssæder, på ingen måder hurtig eller noget, men den kørte bare godt, og så godt ud med de 18" fælge, fik kun 10.000 i bytte, så har sgu' fortrudt mange gange jeg solgte den..


    profilbillede
  • #2   21. jun Min CRX'er blev også byttet med 10.000 i lommen for en Volvo 240 med eftermonteret Turbo, gal en streg i regningen og min drøm med CRX'eren og Brian Adams i CD afspilleren blev begravet.

    Den står knivskarp den P11'er, det er jo lige før den holder i dag også med de fælge.


  • Von Z
    Von Z Online Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 21 Svar: 889
    #3   21. jun Var også lidt vild med de små Honda'er er JDM mand, ser desværre ikke mange af dem i dag..

    Tak for de fine ord smiley


  • #4   21. jun Min 1991 Honda Civic 1,6 i som jeg havde fra 93-94, byttede den med en sprit ny Civic vtec i 1994, den var bare ikke så sjov. Da havde de fået ABS + airbag osv. og den var ikke længere let som en gocart. Mega fed bette bil dengang. 0-100 på 7 sekunder med fuld ild var vildt dengang. Og med en 10 cd skifter der fyldte det halve bagagerum.

    profilbillede
  • #5   21. jun Jeg er så heldig at jeg stadig ejer min mest elskede bil og den er ikke den mest elskede bare fordi den er min nyeste og dermed mest spændende bil, faktisk er det den bil jeg har haft længst af alle.
    Men det siger måske også noget om min lyst til at prøve noget nyt, når min rekord for længste ejerskab blot er lidt over 5 år.

    Min mest elskede bil er selvfølgelig min Porsche 718 Boxster fra 2019.
    For mig er der intet som slår at få vinden i håret i en bil som kører som en drøm og bare æder sving som var det ingenting.
    En bil som kører så godt at den var skyld i at jeg solgte min 911'er da jeg altid hellere ville køre i Boxsteren end 911'eren.
    Det er også en bil jeg ikke har nogle planer eller ønsker om at skulle af med nogensinde.


    profilbillede
  • #6   22. jun Min er helt klart min Lexus. Har haft den i snart 13 år og tænker jeg skal begraves i den ??
    Købte den da jeg var 23 år gammel og er ligeså glad for den idag som dengang.


    profilbillede
  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 23 Svar: 137
    #7   22. jun Mercedes Benz W124 500E med opgraderet M119 E60 AMG Motor.
    Fed øse. Men meget thørstig. smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #8   22. jun Well. Jeg har en kærlighed til gamle japanske biler. Med min første bil som var en 200SX S13, så er det vel ikke overraskende at det er sådan en som jeg fortryder at have solgt, dog har jeg, for nogle år siden, købt en igen som skulle sættes i stand. Forhåbentligt er den snart klar til sommeren.

    profilbillede
  • #9   22. jun Og tilbage i 1991 denne skønhed af en Patrol 3,3 liters, den havde vi dæleme også meget sjov med. I dag tilhører nummerpladen en Tesla.


    profilbillede
  • #12   25. jun En af de biler jeg har haft mest sjov med, det var min Jagtvogn på hjemmelavede splitfælge.

    profilbillede
  • Von Z
    Von Z Online Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 21 Svar: 889
    #13   25. jun #12 Fed jagtvogn smiley

  • #14   25. jun Min til dato yndlingsbil var en mørkeblå VW Vento, CLX med soltag. Og giga bagagerum.

  • #15   28. jun Bilen blev desværre kørt direkte til skrot og ikke solgt videre

    profilbillede
Kommentér på:
Weekend guf - Din mest elskede bil

Annonce