{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækstøj
  • #1   30. jun Det er gode dæk. Ingen støj. Tjek hjulejer.

  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 23 Svar: 137
    #2   30. jun Man må lige huske ar det meste støj kommer fra asfalten. Jo mere nærig kommunen er jo billigere/grovere asfalt belægning. Læg mærke til støjen på frisklagt asfalt vs slidt.

  • #3   30. jun Hvordan var dine gamle dæk slidt? Jævnt eller mest på kant?, kanter eller midt?
    I denne dæk størrelse burde du køre 2,3 bar jf. VW (har selv samme bil, prøv lige med det.

    Måske har du forblændet dig på det dæk støj, når du kører bil især ren el, så kan man i enhver bil altså høre dækkenes kontakt med vejen. Conti er et premium dæk, så tænker 100% ikke dækket fejler noget her. Men hvis du er meget “hysse” med den slags lyd, så er helårs dæk nok ikke det optimale valg, det er jo lidt et kompromis.
    Fik også min leveret på 17”, fik lidt mere dækstøj da jeg satte 18/19” på med 235 i bredde.
    Det var endda en varm sommer dag, og fik den efter ønske leveret med vinterdæk, havde et andet sæt hjul stående.
    Må vi ikke se din bil på galleriet?


  • #4   30. jun Morten
    Når jeg køre fra grov vej til en ny belægning er der står forskel


  • #5   4. jul Jeg må ærlig talt sige, at jeg helt har fravalgt Conti-dæk på mine biler. Jeg har gennem årene tidligere haft flere forskellige Conti-dæk på mine biler. Ingen af dem har været sådan rigtig støjsvage, og har været væsentligt mere "højrøstede" end fx de dæk, som jeg har haft fra Michelin og Dunlop.

Kommentér på:
Dækstøj

Annonce