{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

M.m
M.m
Tilmeldt:
17. apr 2014
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 341

Gearkasse kode ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley Har en Skoda Fabia 1.4 16v fra 2009 som jeg skal have fundet en anden brugt gearkasse til. Den har kode : JHQ .Er der nogen ved om der kan bruges gearkasser med andet kode.nr ?. Har prøvet at kigge Dansk/Tysk Autolager igennem for gearkasser til Seat/Vw og Skoda uden at kunne finde en eneste med kode:JHQ , Så det er sgu lidt sur røv hvis den er så svær at finde og der ikke er andre muligheder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearkasse kode ??
  • #1   30. jun Nu spørger jeg måske lidt dumt, så bær over med mig.
    I bagagerummet under måtten, ved reservehjulet sidder der en seddel påklistret med pr koder,, ligesom på billedet. Er det den rigtige kode?

    Billedet er kun for oplysning


    profilbillede
  • #2   1. jul Torpedo ja koden er taget derfra ,men var inde og læse et Engesk Vw forum hvor der var en der spurgte på samme kode JHQ og fik at vide at han kunne bruge JUS i stedet for.Men måske jeg skulle spørge på et Vw værksted for at være 100 % sikker hvis der ikke er nogen herinde der ved det .

  • #3   1. jul Har du overvejet firmaer som renoverer gearkasser, kunne være BOS eller lign

    https://bos.dk/manuel-gear/


  • #4   1. jul Torpedo : Nej skulle helst ikke op i de beløb hvis det kan undgås,er mest til en brugt fra en hugger smiley

Kommentér på:
Gearkasse kode ??

Annonce