{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.176 visninger | Oprettet:

Afrensning af undervogn {{forumTopicSubject}}

Min bil har fået en del undervognsbehandling igennem mange år og det skal nu renses af inden jeg giver det en ny tur.Derudover sidder det løst nogle steder, hvilket giver rusten frit spil.

Men er der nogle gode tricks, I vil forslå for at få den tykke sorte "gummihud" af? Jeg har prøvet med en spartel og varmepistol, samt en motoriseret stålbørste og jeg bliver aldrig færdig på den måde.

Hvad gør jeg?

Et lille tillægsspørgsmål: skal jeg behandle vognen på iundersiden med noget "rustomdanner/rustskjold/grunder" inden jeg sender den til undervognsbehandling?
Tak for hjælpen, samt for et lækkert forum og en oftest lødig debat!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afrensning af undervogn
  • #1   4. sep 2004 Hvis du alligevel sender den til et rustbeskyttelses center, så er det nemmeste nok at få dem til at fjerne de løse rester. Det gør de vist med en højtryksspuler med varmt vand.

• #2   4. sep 2004 Ja, jeg har ringet til 18 rustbeskyttelsesfirmaer og 99% af dem bruger højtryksspuling med varmt vand samt en tur i varmtlufttunnel bagefter men på en ældre/gammel bil som min vil jeg helt undgå det og rense den manuelt. Det kunne jo være at nogen af Jer bileksperter kendte nogle fif til, hvordan det gøres nemmere...

Kommentér på:
Afrensning af undervogn

Annonce