{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melde nogen for væddeløbskørsel
  • Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 73 Emner: 3 Svar: 77
    #1   9. jul Har du prøvet politiets hjemmeside???

  • Lucas O
    Lucas O Tilmeldt:
    jun 2024

    Følgere: 24 Emner: 4 Svar: 4
    #2   9. jul Der er ikke mulighed for at anmelde trafikforseelser

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 682
  • Lucas O
    Lucas O Tilmeldt:
    jun 2024

    Følgere: 24 Emner: 4 Svar: 4
    #4   10. jul Spørgsmålet er om de vil gøre noget ved det fik kun filmet det ud af bagruden og de kørte ikke specielt hurtigt

  • Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 73 Emner: 3 Svar: 77
    #5   10. jul Svaret er som sagt, at det kan man godt.
    Så vurderer politiet om det er muligt at løfte bevisbyrden, og det kan ingen svare på, uden at have set indholdet...


  • #6   10. jul Hvis der indsendes meget grove trafikforseelser kan det godt være, at politiet vil se på det. Især hvis man fra et geografisk område får mange indsendte klip af samme bil der gentagne gange kører hensynsløst og voldsomt stærkt på disse klip smiley

    Men det er jo altid et spørgsmål om ressourcer om man fra politiets side skal se på en sag

    Det er jo blevet mere og mere almindeligt med dashcam, og derfor vil politiet helt sikkert få tilsendt en masse optagelser som de ikke bruger tid på at se igennem smiley

    Hvis du igennem bagruden har filmet to biler du mener kører kap og væddeløbskørsel kan det selvfølgelig altid sendes ind, men du skriver samtidig de ikke kører specielt stærkt så kører de overhovedet kap og væddeløbskørsel smiley


  • #7   10. jul Hvis man hylder og ønsker et stikker samfund hvor man uden vidre anmelder sine medborgere til myndighederne så kan man altid prøve.. for mig virker det meget DDR/USSR agtigt og et kæmpe skridt inden forkerte retning.

    Har dog hverken forståelse eller respekt for den slags mennesker.


    Brug hellere tiden på at lære sine kære at tænke sig om. Orientere sig og passe på sig selv. For det er virkelig en mangel vare i dag


  • #8   10. jul Hvorfor vil du melde det ??
    Du skriver selv at de ikke kørte specielt hurtigt.. smiley
    Hvis der ikke var fare på færde af nogen art, så gider myndighederne ikke bruge tid på det..
    Tænk hvis alle der så en forseelse anmeldte det, så ville der ligge sager i 30 år. før de fik tid til at undersøge dem..


  • #9   10. jul Det lyder som om du har filmet en forbikørsel på en dobbeltsporet vej - det næste blir vel en film af en der går over for gult osv. Til sidst render vi og filmer og melder hinanden, fordi det i vores optik var forkert... så en dag blir du selv meldt..
    Du har vel næsten allerede overtrådt gdpr for at filme andre uden samtykke


  • #10   10. jul Filmede du med en mobiltelefon?

    Sad du bag rattet?

    Det eneste politiet i så fald vil få ud af det videoklip, er at du indkasserer et klip i kørekortet og en bøde på 1500 kroner.

    Hvad forsøger du at opnå?


  • #11   10. jul Det er en dårlig vej og vælge

    For så melder gamle Gerda dig, fordi hun synes din bil larme lidt for meget

    For hvor går grænsen for hvad man skal melde for


  • #12   10. jul Nu er jeg jo Civil Betjent eller var det Senil Dement, eller hedder det somme tider, fordi somme tider husker jeg, somme tider glemmer jeg smiley

  • #13   10. jul "Spørgsmålet er om de vil gøre noget ved det fik kun filmet det ud af bagruden og de kørte ikke specielt hurtigt"

    Hvad skal de straffes for?
    At du ligger foran dem, og de kører langsomt?!

    Hvis de skal kunne bruge video til bevisførelse, så skal det være brugbart, og vise forseelsen, ikke bare dit udsagn (Heldigvis)
    Selvom de havde ligget med 220 på landevejen, så ville din optagelse måske kunne bruges, hvis pladen var synlig, og de gad gøre mere ud af det


  • Lucas O
    Lucas O Tilmeldt:
    jun 2024

    Følgere: 24 Emner: 4 Svar: 4
    #14   10. jul Ved sku heller ikke om jeg gider melde det, jeg kørte i en 60 zone jeg kørte 65 tror ca de gjorde det samme, den ene bil køre op på siden af den lille elbil, så accelerere elbilen hurtigt op til de der 60 stykker og det samme gør Mercedesen bag ved, men virker mere som om det er mercedesen der prøver at provokere den anden for pludselig overhaler den elbilen og køre ind foran og sætter farten ned, og sp overhaler elbilen igen og det var det der skete

  • #15   10. jul Få dig dog et liv og få dig noget sundt at gå op i, istedet for at vurderer om du skal anmelde det du beskriver her.. Shit du går i små sko.. Kan forstå det hvis der havde været fare på færde eller lign.
    Det der sker i trafikken 1000 vis af gange hver eneste dag.. smiley


  • #16   10. jul Tror i bliver trollet så hårdt at selv Mette F er misundelig.

  • #17   10. jul

    profilbillede
  • #18   11. jul #14
    Uden at være ekspert i straffeloven omkring kap og væddeløbskørsel, mener jeg ikke det kan kategoriseres som kap og væddeløbskørsel hvis man blot accelerer op til den tilladte fartgrænse

    Derudover lyder det som om, at elbilen accelerer kraftigt når den er ved at blive overhalet, og derfor lader føreren af mercedes sig irritere og overhaler for derefter at chikanere elbilen ved at sænke farten unødvendigt og skabe en farlig situation

    Det sker vel flere gange hver eneste dag i trafikken, og er vel noget nær umuligt for politiet at bevise det er chikane kørsel, især hvis det kun sker en gang og ikke er noget der sker gentagne gange over en lang strækning.


Kommentér på:
Melde nogen for væddeløbskørsel

Annonce